Facebookta dondurulan hesabı açmak

Sponsorlu Bağlantılar

Çeşitli nedenlerden dolayı dondurduğunuz facebook hesabınızı nasıl geri açacağınızı, aktif hale getireceğinizi anlatacağız. Arkadaşlar daha önce facebookta hesap dondurma işleminin nasıl yapılacağını adım adım anlatmış, hatta anlatımı görselle(resimli anlatım) ile süslemiştik. Şimdi ise küstüğümüz, darıldığımız, ders için ara verdiğimiz ya da çeşitli sebeplerle dondurduğumuz facebook hesabımızı geri açmayı anlatalım. Facebook'a giriş yaptığınız mail adresi ve şifreyi hatırlayın öncelikle. Şimdi facebook sitesine gidelim, e-posta veya telefon kısmına mail adresimizi yazalım, şifre bölümüne de elbette şifremizi yazacak ve enter'a basacağız.

İşte böylelikle dondurup kapattığımız facebook hesabını geri açmış olduk, facebook "Facebook'a tekrar hoş geldin" diyor ekranda sizlere, hoşbulduk diyin ve kurcalamaya başlayın. Şunu bilin ki dondurduktan sonra hesabınızı açtığınızda hesabınızın eski haline gelmesi biraz zaman alıyor, hatta kimi arkadaşlar dondurup geri açtıktan sonra bazı ayarların değiştiğini ve bir türlü düzelmediğini bildiriyorlar. Sabırlı olun ve düzelmesini bekleyin.

Yukarıdaki basit anlatım, facebook android, facebook iphone uygulamaları için de geçerlidir. Eğer dondurulan hesabınızı açamıyorsanız muhtemelen şifrenizi yanlış giriyorsunuzdur. Bunun için şifrenizi kontrol edin ya da şifremi unuttum seçeneği ile mailinize yeni şifre gelmesini sağlayıp ondan sonra hesabınıza girmeyi deneyin. Aksi bir sorun olmadıkça dondurulan facebook hesabınız açılacaktır. Aşağıda Facebook hesap dondurma ile ilgili bazı sorulara kısa cevaplar vereceğiz. 

Dondurulan facebook hesabı kendi kendine açılır mı?

Hayır, dondurulan hesabın kendi kendine açılması gibi bir durum söz konusu değildir. 

Dondurulan facebook hesabı kapanır mı?

Bilindiği üzere Twitter'da dondurulan hesaplar 30 gün içerisinde açılmazsa siliniyor. Bu sebepten Facebook hesaplarını donduranlar da aynı endişeyi paylaşıyor ve acaba dondurulan hesabım silinir mi diyorlar. Güncel durum için konuşacak olursak dondurulan facebook hesabı silinmez. Dondurulmuş facebook hesaplarının bir yıl sonra bile açıldığı bilinmektedir. Kısacası dondurulan facebook hesabı kendi kendiliğine silinmez, ama Facebook zamanla bununla yeni bir politika izlerse, güncel durumu takip etmekte fayda var. 

Dondurulan facebook hesabı görünür mü?

Dondurulan facebook hesabı aramalarda ve haber kaynağında görünmez. Ama listesinde olduğunuz biri arkadaş listesinde sizi donuk şekilde sadece isminizi görebilir. Fakat sayfanıza giremez, sizle ilgili bilgileri göremez. Kısacası facebook'ta dondurulmuş hesabı görme sadece arkadaş listesinde mümkün olmaktadır ve bu da kişinin adını görmekten öteye gitmemektedir. Arkadaş listeniz için sayfanıza gidip "arkadaşlar" sekmesine tıklamanız gerekmektedir. 

Dondurulan facebook hesabının şifresini unuttum diyorsanız bu konudan bilgi alabilirsiniz.

Sponsorlu Bağlantılar

11 yorum:

  1. Ben kapatali bir yildan fazla oldu geri acmak istiyorum fakat sifremi unuttum nasil acicam

    YanıtlaSil
  2. bende açtım ama facebookum da numaram yazmadığı için numaranı onayla diyip duruyo başkada bi yere girmiyor

    YanıtlaSil
  3. numaranı onayla dio ama feysimde numara yazmamıştı olmuyo

    YanıtlaSil
  4. ee olmuyo işte hepsini hatırlıyorum ama olmuyo

    YanıtlaSil
  5. Ben bütün bilgilerimi hatırlıyorum ama bir türlü girmiyor. Ne kullanıcı adımı kabul ediyor, ne telefon numaramı, ne de mail adresimi. Sanki daha önce böyle bir facebook oluşturulmamış gibi. Bütün gün nasıl açabileceğimi araştırdım ama sonuç yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sorunu bende yaşıyorum

      Sil
    2. Herşeyi hatırlıyorum açılmıyor bu nasıl is

      Sil
  6. iyi günler ben dondurulmuş bir feys hesabımın şifresini unuttum şifremi yenilemek için başka bir e posta girdim güvenlik sorusunuda girdim şifre yenilemek için onay e postası almadım gereksizlere her yere baktım gelmiyor lütfen yardım

    YanıtlaSil
  7. Ben facemi dondurdum şimdi girmek istiyorum ama sürekli şifre yanlış diyor nasıl açabilirim

    YanıtlaSil
  8. Ben facemi dondurdum şimdi girmek istiyorum ama sürekli şifre yanlış diyor nasıl açabilirim.

    YanıtlaSil
  9. ben facemi dondurdum ve şifremi hatırlıyorum ama yanlış şifre diyo hesabımı açamıyorum yardımcı olurmusunuz....!!!

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica