Okullar ne zaman açılacak (2016-2017 Eğitim Öğretim yılı)

Sponsorlu Bağlantılar

Öğrenciler, yaklaşık 2 aydır tatil yapmaktalar. Öğretmenler içinse bu biraz daha az. Bildiğiniz üzere, okullar kapandıktan bir süre sonra, öğretmenlerin okulda işleri sürmektedir; fakat onlar da hemen hemen öğrenciler kadar tatil yapmaktadırlar. Yaz, sıcaklığıyla ülkeyi kavurmaktayken, Eylül ayı ufukta görünmekte ve "okullar ne zaman açılacak" sorusunu da beraberinde getirmektedir. Bildiğiniz gibi, okullar Eylül'ün başında ya da ortasında açılmaktadır. Bu sene ise, 2016 - 2017 eğitim öğretim yılı 19 Eylül 2016 yılında başlayacaktır.

Darbe girişimi ve sonrasında yaşananlar neticesinde Ohal ilan edilmiş, kısa sürede 20 bini aşkın öğretmen görevinden alınmıştı. Oluşan bu büyük açığın, okulların açılmasına engel olup olmayacağı tartışılırken, bu öğretmenlerin yerine sözleşmeli öğretmen alınacağı duyuruldu. Tüm bu gelişmelerin eğitim öğretimi aksatıp aksatmayacağı sorusuna ise, herhangi bir engelin olmadığı ve 2016 - 2017 Eğitim öğretim yılının 19 Eylül 2016 Pazartesi günü resmen başlayacağı ifade edilmiştir.

Sponsorlu Bağlantılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica