Skype kişi engelleme

Sponsorlu Bağlantılar

Msn messengerda ve facebookta sevmediğimiz ya da rahatsızlık veren kişileri engellemeyi biliyoruz. Şimdilerde ise skypede kişi engellemeyi öğrenmeye ihtiyacımız var. Skype'ta listemize eklediğimiz kişileri engelleyebiliriz. Skype'ta kişi engellemek için öncelikle hesabımıza giriş yapalım. Hesabımıza giriş yaptıktan sonra listemizden silmek istediğimiz kişiyi bulalım. Bunun için arkadaş listemizin hemen üstünde bulunan "bul" kısmını kullanacağız.

Engellemek istediğimiz kişiyi yazdıktan sonra o kişinin üzerine sağ tıklıyor ve resimde görüldüğü gibi "bu kişiyi engelle" diyoruz. Tıkladıktan sonra karşımıza onay ekranı gelecek.

Bu ekranda ister kişiyi sadece engelleriz, istersek hem siler hem engelleriz. Yapacağımız işlem bu kadar. Eğer engellediğiniz kişinin engelini kaldırmak istiyorsanız buraya tıklayınız.

Sponsorlu Bağlantılar

30 yorum:

  1. dediğiniz şekilde olmuyor kişiyi englle diye bir seçenek çıkmıyor neden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Engellemek istediğiniz kişi skype kullanmıyorsa eğer "engelle" seçeneği çıkmaz. Muhtemelen msn kullanıyordur. Konuşma penceresinin altında "messenger vasıtasıyla" yazdığını farkedeceksiniz. Skype kullananlarda ise "skype vasıtasıyla" yazar. Sizin listenizdeki kişi de tahminimce messenger ile bağlandığından onu engelleyemezsiniz, fakat isterseniz listenizden silebilirsiniz. Sağ tıklayıp "kişilerden kaldır" diyebilirsiniz.

      Sil
    2. Çok Saçma skype.Sadece skype adresi ile skype kullananları engelleyebiliyoruz.Msn adresi ile kullananları engelleyemiyoruz.Öyle bir secenek yok.Msn de engellediklerim skype da acık ve beni görebiliyolarlar.İlla listemden mi kaldırcam böyle sacmalık mı olur.Madem skype a cevrildi bu özelligide katsalardı!!

      Sil
  2. teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  3. messengerda engelli olan kişiler skypeta messenger aracılığıyla oturum açtığımda engelli görünmüyor.skype açtığımda engelleri kalkmışmı oldu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir özellikten haberim yok açıkçası, genel olarak daha önce msn'de engellenmiş kişilerin skype'ta da engelli olması gerekiyor. Kişiler aynı şekilde listenizde görünür fakat üzerinde kırmızı bir çizgi olur, bu engellendiğini gösterir. Üzerinde kırmızı bir çizgi yok mu daha önce engellediğiniz kişilerin?

      Sil
    2. skype plus ta da kişiler masa üstüne atılıyor mu skype de gizlene biliyor mu malum işyerinde büyük sıkıntı olacak...

      Sil
  4. süheyla süner12 Mart 2013 01:16

    msn kullanırken engellediğim arkadaşlarım vardı skype geçtim şu anda engellerini kaldırmak istiyorum ama ne engelle nede engeli kaldır seçeneği yok engelli arkadaşlarımda skype kullanıyor ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Msn'den skype'a geçişlerde bu konuda yoğun bir şikayet var. "Msn'den engellediğim kişilerin engelini skype'ta kaldıramıyorum" şeklinde. 8 Nisan'dan sonra skype'a herkes geçtiğinde bu durum ne olacak bilmiyoruz fakat şimdilik msn kurulu bir bilgisayardan giriş yapıp, ya da bilgisayarınıza msn kurup, engelleri kaldırıp tekrar skype'a girdiğimizde sorunun hallolduğunu görebiliyoruz.

      Sil
    2. süheyla süner12 Mart 2013 21:31

      teşekkür ederim başka bir bilgisayardan msn adresime girdim ve bazı arkadaşların engelini kaldırdım birkaç dakika sonra izin vermedi ve şu an msn adresimede giremiyorum :(

      Sil
    3. Msn'e giriş sorununuz devam ediyor mu? Skype'a girebliyor musunuz peki?

      Sil
  5. ben yeni geçtim skypeye ..ama msn kadar pratik sade değil..mail live dan hesabınızı açın orda kişiler bölümüne gidin hertürlü engelleme ve engellini kaldırma işlemi yapılıyor..
    msn adresinize ve mesajlarınızada burdan girebiliyorsunuz..msn tüm kapandığında umarım msndeki rahatlıklar skypedede devameder...hala tamolarak msn gibirahat kullanılmıyor...malaesef...

    YanıtlaSil
  6. sayın hocam mellany gleasona dında bir bootan dolayı skypeden nefret ettim kişilerden kaldırmakla kesinlikle gitmiyor 10 dk sonra gen kişilerimde ayrıca engelleme seçenegide kesinlikle yok sürekli mesaj atması sebebi ile bıktım lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  7. gökhan demir18 Mart 2013 23:11

    meraba. skype da msj yazamıyorum. yazdıklarımın yanına bi zaman imleci ( yani yuvarlak bi sembol ) çıkıyor ve mjlar gönderilmiyor. bunun nedeni ne olabilir. karşı taraf beni engellemiş olabilir mi

    YanıtlaSil
  8. skype yeni kaydoldum ve msnde sildiğim ve aynı zamanda engellediğim kişiler oturum açıp listeme geri kaydoluyorlar ve yazdıkları bildirimler bana geliyor bunu nasıl engelleyebilirim yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  9. Neden böyle olduğu konusunda bir fikrim yok, tekrar engellemeyi denemekten başka bir seçenek yok gibi.

    YanıtlaSil
  10. Hey Gidi Messenger GünLeri Hey5 Nisan 2013 06:21

    Anlaşılan Herkes Skype Maduru, İnşallah Şu Yazılımlarını Adam Gibi Güncellemelerin Temenni Ediyorum, Şu İnsanların Çektiği Duruma Bak Ya, Ayıptır Yazıktır Günahtır ßu İnsanLara ! :)

    YanıtlaSil
  11. hayır anlamadığım şey, microsoft gibi bir devin nasıl böyle birşey yapabildiği...madem tam olarak hazır değil bu program neden 8 nisanda msn tamamen kaldırılacak skype'a geçilecek diyerek milleti mağdur ediyorsun...hadi dediğinizi yaptım , başka bir bilgisayardan tüm engelleri kaldırdım, bu defa da skype ten yine engelleme yapamıyorum, bu nasıl bir ahmaklık anlamadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce 15 Mart demişlerdi, sonra maillerimize 8 Nisan diye duyurdular, bizler de tedbirimizi aldık ama halen Msn'e girilebiliyor. Skype'ta istediğimiz ayarları doğru düzgün yapamıyoruz, Msn ile kıyaslanamayacak bir program skype. Açıkcası skype'a özendirmek için değil sadece kullanmak isteyenlere cevap verebilmek için skype'ı anlatmaya çalışıyorum.

      Sil
  12. skype plus ta da kişiler masa üstüne atılıyor mu skype de gizlene biliyor mu malum işyerinde büyük sıkıntı olacak...

    YanıtlaSil
  13. Msn adresimle skype acıyorum.Msn imde engelli olan herkes skype da acık.Beni görebiliyolarlar.Kişiyi listeden de kaldırmak istemiyorum.Bu yüzden skype ye gecmek istemiyorum.Böyle bir sacmalık yok.Sadece skype adresi ile skype kullananları engelleyebiliyoruz.Msn adresi ile kullanan kimsede engelle secenegi yok.

    YanıtlaSil
  14. az önce skype a geçdim. bu kadar acemice bi uygulama olamaz. neden profesyonel bi uygulamayı silmek istediler ki? zaten satın almadılar mı bunlar msn yi?

    YanıtlaSil
  15. Merhaba,2 gün önce messengerim açılmadı ve de ben de skype ye geçmekzorunda kaldım çoğu arkadaşın şikayeti olan skype de kişi engelleme bende de olmuyor,yanıtlarda bunun karşı tarafın messenger kullanıyor olmasından kaynaklandığı yazıyor ama ben messengeri kullanamıyorsam karşı taraf nasıl kullanıyor anlayamadım,sanırım messenger hizmetine son verildi,o zaman neden hala kişi engellemesi yapılamıyor skyp de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, konuyu açtığımda msn kullanılabiliyordu. Şu an genel olarak messenger'ın kullanılmadığı görülüyor, halen kullanan bölgeler var mı bilmiyorum. Şimdiki sorununuz skype'ta kişi engelleme mi yoksa engel kaldırma mı? Şu an engelleme için bir sorun görünmüyor fakat tekrar birkaç kişiyle test edip durumu paylaşacağım.

      Sil
  16. Merhaba, benimde sorunum aynı, skype kullandığından emin olduğum arkadaşlarımında adının altında "messenger vasıtasıyla" yazıyor ve kimseyi engelleyemiyorum.

    YanıtlaSil
  17. selamlar msn dekileri engelleme kısmı hala çalışmıyor. acaba bilgi verebilirmisiiz.

    YanıtlaSil
  18. arkadaşlar herşey hoş güzel tamam anladık engel koyabiliyoruz ama engellediğimiz kişileri tamamen nasıl silebiliriz ? bu konu hakkında malumatı olan varsa değerli bilgilerini bizimle paylaşırsa çok mutlu olucaz.

    YanıtlaSil
  19. Slm değerli skaype yetkilileri en kısa zamanda msn özelliklerini taşıyan skaype sürümünü sizden bekliyoruz, gercekten daha çok eksikler var skaypede benim gözlemlerim kısaca şöyle;
    1-Kişi engelleme ve engeliin kaldırma her ne kadar bu özellik varsada msn den kalma engelleri Kişiler>Gelişmiş>Engellenmiş Kişileri Yönelt seçeneklerinde girince kutu içined engelli kişiler görülüyor üzerini işeretleyip engelini kaldır butonuna basınca kalkacak ama butan pasif çalışmıyor. kişi listemden yeni bir kişi engellemek istediğimde engelleme seçeneği yok.
    2-Yazı Renglendirme yapma özelliğine sahip değil.
    3-Görüntüde kendini küçüçük görüyorsun msn gibi olsa daha güzel olur diye düşünüyorum artı görüntü gizleme yok bazı durumlarda gerektiğinde görüntü gizlenmeli.
    4-Kişi listesi simgeleri daha anlaşılır olması gerekir engellenen kişinin açıkmı kapalımı olduğu üzerindeki engel işaretinden belli olmuyor, faceyle birleştirme yapınca görünmez moddayken bile facedeki arkadaşın seni görebiliyor. çevrim dışı modundayke açık kişiler görünmüyor.
    5-Sohbet bölümü çok küçük cam açınca yazdığımız üç beş cümlede önceki yzılar kayboluyor.
    6-Resim gönderme msn gibi gönderilen resimi daha indirme yapmadan görebilme özelliğine sahip değil.
    Bu konularda yeni özellikler getirilmesi temennisiyle saygılar sunarım

    YanıtlaSil
  20. skype de engellediğim kişi, kişi listemde gözükmediği halde. yukarıda fotograflar da profıl fotografı görülmeye devam ediyor. bunu nasıl silerim. ?

    YanıtlaSil
  21. birisi beni skypeta engellemişse nasıl anlarım. engellediğini düşündüğüm kişi haala listemde. profil bilgilerini görebiliyorum ona mesaj yazıp gönderebildim ama gidip gitmediğini nerden anlarım.

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica