Skype kişi engeli kaldırma

Sponsorlu Bağlantılar

Daha önceki yazımızda skype'ta kişi engellemeden bahsetmiştik. Bu yazımızda ise skype'de engellediğimiz kişinin engelini nasıl kaldırırız hep birlikte göreceğiz. Sırasıyla şu işlemleri uygulayın; Araçlar/Seçenekler/Gizlilik/Engellenmiş kişiler. Ve işte şimdi engellediğimiz kişileri gördüğümüz listeyle karşı karşıyayız. Aşağıdaki resimde de görebileceğiniz gibi bu listede engellediğimiz kişiler mevcut.

Buradan engelini kaldırmak istediğimiz kişinin üzerine gelip sağda aktif hale gelen "bu kişinin engelini kaldır" butonuna tıkladığımızda o kişinin engelini kaldırmış oluruz. Skype kişi engellemek ile ilgili konuya göz atmak için buradan devam edin.

Sponsorlu Bağlantılar

40 yorum:

  1. msn den skypeye geçtik.engelli kişiler vardı şimdi onlarla irtibata geçemiyorum.engelli kaldırlar nasıl olacak yardımcı olurmusunuz teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Msn programı kurarak ya da msn programı yüklü olan bir bilgisayardan kendi hesabınızla giriş yaparak engelleri kaldırın ve skype'ta oturum açınca sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol ediniz. Eğer skype'a geçtikten sonra msn programıyla oturum açmanıza sistem izin vermezse o zaman skype'ın insafına kalıyoruz. Çünkü bu genel bir sorun, daha önce msn'den engellediğimiz kişilerin skype'ta engelini kaldıramıyoruz(şimdilik). Ya microsoft skype'a bu özelliği getirecek ya da 15 Mart'tan önce msn hesabınıza girmeyi deneyip oradan engelleri kaldırmaya çalışacaksınız. Sonucu bize yazarsanız seviniriz.

      Sil
    2. googledan windows live a girin ordanoturum açıp engellileri kaldırın sonra skype ı tekrar yükleyinben yaptım oldu.bütün engelliler kalktı.

      Sil
  2. Skype hesabımdaki kişi kendiliğinden engellenmiş. engeli kaldırmak istediğim halde kaldıramıyorum. engelle/engeli kaldır butonu pasif durumda. Ne yapmalıyım? Acil cevap yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  3. Kişi listenizde o kişiyi bulup üzerine sağ tıkladığınızda "bu kişinin engelini kaldır" seçeneğine tıklanmıyor mu? Bu genel bir sorun, msn'de engellediğimiz kişilerin skype'ta engelini kaldıramıyoruz. Ama çözüm şimdilik var. Msn yüklü bir bilgisayardan hesabımıza giriyoruz veya msn'nin eski bir sürümünü bilgisayarımıza indiriyor ve hesabımızla giriş yapıp o kişinin engelini kaldırıyoruz. Skype'a tekrar girdiğinizde sorunun hallolduğunu göreceksiniz.

    Fakat Nisan ayında Msn programı işlevsiz hale gelecek ve ondan sonra bu durumu nasıl çözeceğiz bilmiyoruz, muhtemelen microsoft bu konuyu açıklığa kavuşturacaktır.

    YanıtlaSil
  4. Engelli kişi üzerinde sağ tıkladığım zaman ''bu kişinin engelini kaldır'' seçeneği çıkmıyor. Zaten msn kullanırken de engelli değildi ki? Nasıl olduğunu anlayamıyorum.
    Şimdi hesabıma giriş yaptım ve engelin kendiliğinden kalktığını gördüm. Nasıl bir iş hiç akıl sır erdiremedim. Bu skype nin çok eksiği var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler çok yardımcı oldu bu engellemeler kalktı

      Sil
  5. engeli boş ver skypeyi sistemden nasıl kaldıracaz open chrome hata iletisi veriyor

    YanıtlaSil
  6. Skype de messenger kişilerinizin engelini kaldırmak için
    home.live.com
    adresine girin burdanda kişiler listenize girin sol tarafda kişileri görüceksiniz engelini kaldırmak istediğinizin üzerine tıklayın yukarıda düzenle sil sık kullanılanlara ekle onun yanındada ... nokta görüceksiniz ona tıklayın engeli kaldır demeniz yeterlidir...

    Skype de oturumu kapatıp tekrar açtığınızda engelin kalktığını görüceksiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler sonunda engeli kaldırabildim.

      Sil
    2. çok teşekkürler Ertuğrul Bey engelleri kaldırabildim sayenizde

      Sil
    3. bu yorum doğru bir yorum. Engellenmiş kişiler tekrar sype açıldığında kalkıyor.

      Sil
    4. teşekkürler ertuğrul

      Sil
    5. teşekkürler işe yaradı. neden program üzerinden izin vermezlerki buna. sanırım halen geliştirilecek çok şeyi var sistemin

      Sil
    6. Çok sağolasın Ertuğrul.
      Gerçekten büyük bir sıkıntıdan kurtardın.

      Sil
    7. cok tsklerr kacgundur ugrasiyodummm

      Sil
    8. tskler dediğiniz gibi yaptım ve oldu emeğinize saglik

      Sil
    9. Ertuğrul kardeşim çok teşekkür ederim dediğiniz yöntem işe yaradı emeğinize saglik

      Sil
    10. Aynısını denedim malesef olmadı. Başka bir çözüm öneriniz varsa çok sevinirim.

      Sil
    11. valla hem pratik hem kesin çözüm.. yapamayanlar demekki yanlış yapmışş.

      Sil
    12. teşekkürler ertuğrul bey...

      Sil
    13. Erturul bey denedim oldu cok teşekkürler tarifiniz için

      Sil
  7. söyledıgı gibi yaptım engeli kaldıramıyorum engellenmış kişinın engelini kaldıramıyorum siz neden msn den skypye geçirdınız ya bu hiç güzel degıl msn çok çok daha guzeldı msn kullananlar skp ye geçtıkden sonra kullanmaz oldu başta ben bir an önce bu şaçma seyi kaldırın ve rahat rahat msn de girelım eskısı gibi kullanalım artık msn yı skypeyi kullanmıyorum msn de goruşmek istiyorum

    YanıtlaSil
  8. emegine bilgine saglik ertugrul bey 3 gündür ugrasiyordum senin sayende cözdüm cok cok tsk ler

    YanıtlaSil
  9. evet ertugrul bey emegine bilgine saglik cok cok tesekkür ederim

    3 gündür ugrasiyordum sizin sayenizde cözdüm cok cok tesekkürler

    YanıtlaSil
  10. Merhaba arkadaşlar, skype'a geçiş microsoft'un kararı, biz sadece anlatım yapıyoruz.

    Asıl konumuz ise; yoğunluktan dolayı test edemedim fakat yorumlarınızdan anladığım kadarıyla "Ertuğrul"arkadaşımızın tekniği işe yaramış, hakaret içermeyen yorumları yayınlıyorum böylelikle farkına varmadığım ayarları sizlerden fark edip paylaşan arkadaşlar oluyor, bu da hepimiz için yararlı oluyor. Teşekkürler paylaşımlarınız için.

    YanıtlaSil
  11. selam.. bende engelli listesindeki yukarda tarif edildigi üzere yaptım ama,engelli kişiyi kaldır bunu calişmıyor yani güncel degil rengi soluk.. bana biri yardımcı olursa cok sevinirim.Şimdiden tşk.ler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ertuğrul20 Nisan 2013 00:18
      Skype de messenger kişilerinizin engelini kaldırmak için
      home.live.com
      adresine girin burdanda kişiler listenize girin sol tarafda kişileri görüceksiniz engelini kaldırmak istediğinizin üzerine tıklayın yukarıda düzenle sil sık kullanılanlara ekle onun yanındada ... nokta görüceksiniz ona tıklayın engeli kaldır demeniz yeterlidir...

      Skype de oturumu kapatıp tekrar açtığınızda engelin kalktığını görüceksiniz...

      Sil
  12. home.live.com adresine girdim engelli kişileri kaldırmak için normal hotmail adresimi girdim şifresini yazdım ama kabul etmiyor ne adresi nede şifreyi ben engellileri nasıl kaldırıcam yardımcı olun lütfen

    YanıtlaSil
  13. Ben aple tabletten birini engelledim tabletten engeli kaldıracak bi seçenek göremiyorum pc de bakma olasılığım yok şuan tabletlerde bu secenek yokmu

    YanıtlaSil
  14. yahu arkadaşlar...home live yazınca "outlook" yani mail listesine giriyorum.orda da kişiler yok zaten...nasıl olcak bu engelı kaldırma işi...

    YanıtlaSil
  15. ahmet bey outlook hesabınıza girdikten sonra sağ üst köşede isminizin olduğu yeri tıklayın profil düzenle var onu seçin ordan karşınıza skype profilinizi düzenleyin birde messenger profil düzenleme var siz messenger düzenlemeyi seçeceksiniz gelecek ekran messenger düzenleme üçgen var orda kişiler var onuda tıklayın daha sonra hangi arkadaşınz engelliyse onu seçin ve en üst kısımda düzenle-sil-sık kullanılanlardan kaldır-ve ... işareti var ordan engeli kaldırın sonra mail kutunuzu kapatıp çıkın tekrar skype ye girin. Biraz uzun oldu ama kolay anlatım yolu bu:)

    YanıtlaSil
  16. tşk ertuğrul güzel anlatmışsın sorun çözüldü

    YanıtlaSil
  17. kişi engelleme butonundan engelleri kaldıramıyorum tüm adımları izledim ama maalesef engeli kalkmıyor

    YanıtlaSil
  18. benim birden bütün arkadas listem engellendi ve engelleri kaldırılmıyor bana yardım edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  19. çokkkkkkkkkkkk teşekkürler Ertuğrul Bey engelleri kaldırabildim sayenizde:)

    YanıtlaSil
  20. ben engellediğim insan kaldırcam engelini ama aktif deği nasıl yapabilrim yardımcı olurmusunuz arkadaşlar

    YanıtlaSil
  21. Deniyorum ama ENGELİ KALDIR gibi bir ibare yok.. Ben mi bulamıyorum?

    YanıtlaSil
  22. tşkkrler ertuğrul

    YanıtlaSil
  23. skypede biri bizi engellediğinde attığımız mesajlar o engeli kaldırdıgında iletilir mi

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica