Bilgisayara nasıl şifre konur?

Sponsorlu Bağlantılar

Bilgisayarınızın güvenliği ya da bilgisayarınızın başkaları tarafından kullanılmasını engellemek gibi gerçekçelerle bilgisayara şifre koymayı isteyebilirsiniz. Bu ayar her işletim sisteminde farklıdır. Eğer windows 7 veya windows 8 kullanıyorsanız denetim masasına girin. Denetim masasına bilgisayarım, ya da belgelerimde üst alana denetim masası yazarak veya arama yerine denetim masası yazarak ulaşabilirsiniz. Denetim masasından kullanıcı hesaplarına tıklayın. Bilgisayar isminize tıklayın ve parola değiştirme ekranında yeni bir şifre belirleyin ya da mevcut şifrenizi değiştirin. Çıkarken işleminizi onaylayın.

Eğer windows xp kullanıyorsanız sol altta başlat'a, ayarlar'a, ardından denetim masasına tıklayın.



Denetim masasında "kullanıcı hesapları"na tıklayın. Bilgisayarın ismi neyse ona tıklayın. Gelen ekranda parolamı değiştire tıklayın.




Eğer şifre koymuşsanız ve şifre değiştirme işlemi yapacaksanız geçerli parolanızı girin kısmına mevcut şifrenizi yazın. Sonra yeni parola ekranına unutmayacağınız bir şifre yazın. Alt kısımda onaylamak için parolayı yeniden yazın kısmına parolanızı tekrar yazın.


İpucu kısmına parolanızı unutursanız hatırlamaya yarayacak ipuçları yazabilirsiniz. Bilgisayara parola koyma işlemini tamamladıktan sonra "parola değiştir"e tıklayın, bilgisayarı kapattığınızda veya bilgisayar oturumunu kapatıp açtığınızda değiştirmiş olduğunuz şifreyle giriş yapacaksınız.

Sponsorlu Bağlantılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica