AÖF güz dönemi dönem sonu sınav giriş belgesi

Sponsorlu Bağlantılar

Açıköğretim fakültesi sınav giriş yerleri belli oldu. Geçtiğimiz ay güz dönemi ara sınavı 5-6 Ocak'ta olmuş ve sınav sonuçları oldukça geç açıklanmıştı. Dolayısıyla açıköğretim fakültesi öğrencilerini oldukça gerginleştirmişti bu durum. Sınavların açıklanmasının ardından bir hafta geçti, şimdi ise açıköğretim güz dönemi dönem sonu sınavı yani bizim deyimimizle final sınavı var.

Final sınavı ne zaman diye soracak olursanız, bu haftasonu, yani 9-10 Şubat 2013 tarihlerinde Açıköğretim fakültesi güz dönem sonu sınavları olacak. Aöf sınav giriş belgeleri için açıköğretim bürosuna gidebilir ya da kendiniz çıktı alabilirsiniz. Açıköğretim sınavına giriş belgenizi görebilmek ve çıktısını almak için http://ogrenci.anadolu.edu.tr/tr/Login.aspx  adresinden giriş yapıp t.c no ve aöf büro şifrenizle giriş yapın. Giriş yaptıktan sonra sınav işlemleri menüsünde hemen karşınıza gelecek olan sınav giriş belgesine tıkladıktan sonra çıktı alabilirsiniz.

Bilgi Durağı yönetimi olarak sınavdan sonra da sınav soru ve cevaplarını en kısa sürede yayınlayacağız.

Sponsorlu Bağlantılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica