Facebookta profil linki (url) değiştirmek

Sponsorlu Bağlantılar

Facebookta birinin ismine tıkladığınızda veya kendi isminize tıkladığınızda adres çubuğundaki profil linkine dikkat ettiğinide facebook.com/isim.... şeklinde yazımlar olur. Bunu önceleri sadece bir kere değiştirebiliyorduk. Fakat şimdi tekrar değiştirme hakkımız bulunmaktadır. Bunun için https://www.facebook.com/settings?tab=account baglantısına girelim ya da sağ üstte ayar simgesine tıklayıp oradan hesap ayarları diyelim. Kullanıcı adı yazan kısmın karşısında profilimize ait facebook linkini göreceğiz, onun karşısında ise "düzenle" seçeneğini göreceğiz. Düzenle'ye tıkladığımızda "Herkese açık kullanıcı adın, aşağıdakiler için adresinle aynıdır:" yazan bölümün altında kullanıcı adı boşluğuna istediğimizi yazabiliriz. Eğer uygunsa kabul olacaktır ve facebook profilimize girildiğinde facebook.com yazısının devamında bu görünecektir. Örneğin burada "sayfa..." yazacak olursak facebook profilimiz "facebook.com/sayfa... " şeklinde olur. 








İstediğimiz ismi bulup yazdıktan sonra onaylamak için şifremizi girip değişiklikleri kaydet dediğimizde işlem tamamdır, facebook kullanıcı adımızı yani profil linkimiz için gerekli düzenlemeyi yaptık demektir.



Sponsorlu Bağlantılar

4 yorum:

  1. bişey sorucam ben değiştiremiyorum nasıl halledicem onu önceden bi kaç kere değiştirmiştim şimdi değiştiremiyorum? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orenirsen nolur banada soyle:( ya bi kere deyiwdim :/ ikinci kez olmuyo ya lutfen yardim edin

      Sil
  2. aynen daha once degıstırmıstım sımdı degıstıremıyorum

    YanıtlaSil
  3. Facebook birçok işleme sınırlama getirdi. Bu işlemler doğum tarihi değiştirmek, isim değiştirmek, cinsiyet değiştirmek vs.. Bu tür bilgilerin değiştirilmesine facebook kota getirdi.

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica