Tumblr şifremi unuttum ne yapabilirim?

Sponsorlu Bağlantılar

Eğer tumblr şifremi unuttum diyorsanız yapacağınız şey buraya gitmek ve tumblr girişi yaparken kullandığınız e-posta adresiniz yazıp "parolayı sıfırla" demek.

Bunu yaptıktan sonra mail adresinizi kontrol edin ve tumblr'dan gelen bağlantıyı kullanarak şifrenizi sıfırlayıp yeni bir şifre belirleyin. Mail adresinize gelen bağlantıyla işlem yaptıktan sonra oluşturacağınız şifrenin hatırlanabilir olmasına ve basit olmamasına özen gösterin. Eğer mail adresinizin şifresini de hatırlamıyorsanız mail şifremi unuttum konumuzu inceleyebilirsiniz. Tumblr girişi yaparken kullandığınız e-posta adresini hatırlamıyorsanız kullandığınız tüm e-mail adreslerini yukarda verdiğimiz adreste deneyin. Eğer mail adresiniz kayıtlıysa mail adresinize şifre gönderildiğine dair bilgi alırsınız.

Sponsorlu Bağlantılar

6 yorum:

  1. sıfırlama mesajı gönderdiğim halde mesaj gelmiyor napabilirim?

    YanıtlaSil
  2. Hala mesaj gelmedi ya offf napmaliyim

    YanıtlaSil
  3. Telefonumda tumblra direk giriyorum google playdan indirdiğim için ama şifremi ve e-postamı unuttuğum için pc'den giremiyorum. Bütün bildiğim e-postalarımı,şifrelerimi denedim ama olmadı :( Lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  4. Mesaj gelmedi, ve nasıl yapacağımı bilmiyorum. Yardımcı olun ne olur!!

    YanıtlaSil
  5. e-postamı bile bilmiyorum napmalıyımm

    YanıtlaSil
  6. Şifremi unuttum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica