Foursquare şifremi unuttum ne yapabilirim?

Sponsorlu Bağlantılar

Foursquare şifresi de sık sık unutulan şifreler arasında. Eğer şifrenizi hatırlamakta güçlük çekiyorsanız foursquare sitesinden ya da foursquare uygulamasından şifremi unuttum yazısına tıklayabilirsiniz. Foursquare uygulamasından şifremi unuttum yazısına tıkladığınızda da zaten foursquare sitesine yönlendirileceksiniz. Foursquare sitesinden şifre unuttum bölümüne girerek foursquare sitesine kayıtlı mail adresinizi yazıp e-posta adresinize şifre sıfırlama kodu gelmesini sağlayabilirsiniz. Şifre sıfırlama linkine tıkladıktan sonra şifreniz sıfırlanacak ve yeni şifrenizi giriş yapabileceksiniz.

Eğer facebook hesabınızı kullanarak foursquare sitesini kullanıyor ve facebook şifremi unuttum diyorsanız buraya tıklayarak şifre sıfırlamayı öğrenebilirsiniz.

Sponsorlu Bağlantılar

1 yorum:

  1. Sifremi unuttum yaziyorum beni yolendirdigi yerde simdiki sifre yi ve yeni sifre soruyoo yenisini yaziyorum emaillimide ama simdiki sifreyi bilsem sorun yok zaten ama onu soruyo...bilen varsa cok makbule gecer..

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica