Facebookta engellendiğimi nasıl öğrenirim? nereye tıklayarak anlarım?

Sponsorlu Bağlantılar

Facebookta zaman zaman mesajlarımıza baktığımızda ismine tıklayamadığımız, acaba bizi engelledi mi diye düşündüğümüz arkadaşlarımız oluyor. Ya da arama kısmında ismini yazmaya başlayıp ismini görüp tıkladığımızda "sayfa bulunamadı" yazısıyla baş başa kalıyoruz. Acaba bizi engelledi mi yoksa facebook'unu mu dondurdu? Bunu nasıl anlayabiliriz? 

Facebookta göremediğimiz o arkadaşımızın bizi engellediğini ya da hesabını dondurduğunu anlayabilmek için ismimize tıklayıp kendi duvarımıza gidelim. Bu bölümden arkadaşlarımızı gördüğümüz listede "Arkadaşlar" yazısına tıklayalım. Burada arkadaşlarımız sıralanacak, arama kısmında arkadaşımızın tam ismini yazarak ya da tek tek aşağıya inerek isimleri kontrol ederek o kişinin listede olup olmadığına bakalım. Eğer bu listede o kişiyi göremiyorsak, ya hesabını silmiştir ya da bizi engellemiştir. Fakat profil fotoğrafsız ismini bu listede görüp üzerine tıklayabiliyorsak, zaten "Hesap Dondurulmuş. Bu hesap donduruldu. x'i arkadaş listende yalnızca sen görebilirsin. x'i arkadaşlıktan çıkarma seçeneğin var." yazısıyla karşılaşacağız. Yani hesabını dondurmuş ve istediğinde hesabını açtığında yine arkadaşınız olarak görünür.

Peki hesabını dondurmuş bir kişiyi nasıl arkadaşlıktan çıkarırız? Daha önceleri bu özellik yoktu. Size kızan biri hesabını dondurup kaçıyor ve siz onunla ilgili hiçbir işlem yapamıyordunuz. Az önce yukarıda da facebook'tan alıntıladığım yazı gibi, hesabını dondurmuş bir kişiyi isterseniz arkadaşlıktan çıkarabilirsiniz.

Sponsorlu Bağlantılar

9 yorum:

  1. allah razı olsun kardeş bende çok korkmuştum beni engelledi diye :d

    YanıtlaSil
  2. benim asıl merak ettiğim listede görünüp üstüne tıklanamayanlar var bir de onlar ne oluyor ?

    YanıtlaSil
  3. benim asıl merak ettiğim listede görünüp üstüne tıklanamayanlar var bir de onlar ne oluyor ?

    AYNEN

    YanıtlaSil
  4. beni engelledi diye acaip korkmustum sadece hesabını dondurmus

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşımın arkadaşı olan biri arama motorunda ismi ve resmi var fakat üzerine tıklayınca içeriğe ulaşılamıyor diyor neden acaba beni engelledimi ?

    YanıtlaSil
  6. adamsın bro korkudan mal olmuştum

    YanıtlaSil
  7. Valla resim falan herşey duruyor sohbet kismindada aktif ama arama kisminda tarattigim zaman resim cikiyor tiklayincada içeriğe ulaşılamıyor diyor faceni donduran bi kisi cep telefonunda gorunmezki sohbet kisminda mantik olarak

    YanıtlaSil
  8. Ne arkadaşlar arasında ne de farklı bir hesaptan girdiğimde görebiliyorum. Bu durum nedir ? Tamamen kaybolmuş ortadan

    YanıtlaSil
  9. Kisi benim arkadaslarim arasinda yok aamada adini yazıp profiline bakiyodum son bi kac gun adini yazmadan arama kisminda kayitli kalmış tıklıyorum icerige ulasilamiyor diyor neden oldugunu biliyor musunuz

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica