Facebookta engellediğim kişi beni görebilir mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Facebookta birine gıcık oldunuz, sizi rahatsız ediyor ya da görmek istemiyorsunuz, engellediniz. Diyorsunuz ki engellediğim kişi beni görebilir mi? Şöyle söyleyelim, engellediğiniz hesaptan sizi artık göremez, siz de o hesaptan onu göremezsiniz. Ama geçmiş mesajlarınıza ulaşabilir onları okuyabilirsiniz, engellediğiniz kişi de aynı şekilde aranızdaki mesajlaşmaları okuyabilir, fakat birbirinizin ismine tıklayıp göremezsiniz birbirinizi. Yani bilmelisiniz ki engellediğiniz kişiyle aranızdaki mesajlaşmalar silinmez, dilerseniz siz kendi tarafınızdaki mesajları silebilirsiniz.

Ayrıca fotoğraflarınıza, gönderilerinize daha önceden yorum yapmışsa eğer, engelledikten sonra o yorumları görmeye devam edersiniz, fakat tıklayamazsınız ismine, çünkü engellidir, yine isterseniz bu yorumları silebilirsiniz. Bazen bir arkadaşınızın ya da sayfanın paylaşımında görünmeyen biriyle konuşulduğunu görürsünüz, işte o görünmeyen, engellediğiniz ya da engellendiğiniz kişi olabilir. Bunu başka bir hesapla test edebilirsiniz. Facebookta kişi (arkadaş, kullanıcı) engellemenin nasıl olduğunu öğrenmek için buraya, facebookta engel kaldırmayı öğrenmek içinse buraya tıklayın

Özetle engellediğiniz kişi sizi engellediğiniz hesaptan göremez. Ama yeni bir hesap açıp sizi aratarak ya da profil linkinizden yeniden ulaşabilir. 

Sponsorlu Bağlantılar

48 yorum:

  1. mesela karsi taraftan engelliyim ama ortak arkadasimiz benim yukledigim bir resmi sayfadsinda paylasirsa bunu beni engelleyen sahis gorebilirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şunu sormak istiyorum biri arkadaşım olmadığı halde fotoğrafını paylaşmış kendi profilinde bende engelledim onu o foto hala görünür mü bunun cevabını alabilir miyim

      Sil
  2. Hayır, engelliyseniz ya da engellediyseniz durum aynıdır. Ortak arkadaşınız sizin yüklediğiniz bir resmi paylaştığında "engellediğiniz ya da engelli olduğunuz kişi" o paylaşımı göremez. Aynı şekilde ortak arkadaşınız "engellediğiniz ya da engelli olduğunuz kişinin resmini" paylaştığında o paylaşımı göremezsiniz.

    YanıtlaSil
  3. peki mesajlarda daha once ismi yazıyordu su an sadece " facebook kullanıcısı" yazıyor
    bu nedemek oluyor ? beni engellemismi ?

    YanıtlaSil
  4. engellediğim kişi benim onu engellediğimi anyabilir mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Engellediğinize dair bildirim almaz ama bunu anlamak isterse birkaç yöntemle bunu farkedebilir.

      Sil
  5. facebookda arkadaş olarak eklemediğim kişi engellediğimde engeli kimin yaptıgını görebiliyorumu??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim engellemiş şeklinde bir uyarı gitmez o kişiye ama eğer mesajlaşmışsanız oradan size mesaj atamadığı için hesabınızı dondurduğunuzu veya kişiyi engellediğinizi düşünebilir. Başka bir hesaptan profil linkinize baktığında da engelleyip ya da dondurduğunuzu anlar.

      Ama sizle hiçbir iletişimi yoksa bunu anlayamaz. Fakat yine de bir paylaşımın altındaki yorumlarda yorumlarını göremediği biri olursa ve o sizseniz isterse yine başka bir profilden bakarak test edebilir. Yani tamamen o kişiyle bağlantınıza, ortak arkadaşlarınıza bağlı bir durum.

      Sil
  6. facebbokda engeeldigim kısı aynı zamanda facebook sayfamı begenmişti bu kısı facebook sayfamı gorebılırmı

    YanıtlaSil
  7. Askfmde engelledigim kişi beni arattiginda profilim aramalara çıkar mi (ask fm aramalarina)

    YanıtlaSil
  8. Engellediğim kişiyle ortak arkadaşım var diyeleim ortak arkadaşla bebim etiketli fotoğrafımı görebilir mi birde ortak arkada§ benim fotoğraflarımı beğense engelledigim kişi fotoğrafı gòrebilir mi?

    YanıtlaSil
  9. engellediğim kişi bir başkasının benim profilimde beğendiği bir gönderiyi köşedeki çubuktan görebilir mi ?

    YanıtlaSil
  10. Engelledigim kisinin ismini engel listesinde goremiyorum ama ben engeli kaldirmadim.acaba o hesabini sildigi icinmi gorunmuyor?

    YanıtlaSil
  11. tanıdığım birine mesaj atmıştım diğer kutusuna düştü mesajım sonra o kişiyi engellediğimde o attığım mesajı görebilir mi?

    YanıtlaSil
  12. Bir fotoğraf paylaşıyorum. O fotoğrafta arkadaşım var ve onu etiketliyorum. Fotoğraf onun profilinde gözüküyor. Bende engelli olan bir kişi o etiketlediğim arkadaşımda ekli. O fotoğrafı engellediğim kişi arkadaşımın profilinden görebilir mi ?

    YanıtlaSil
  13. Engellediğim kişi benim profil resminimi görebilir mi?

    YanıtlaSil
  14. Arkadaşım beni engelledi beni tekrar arkadaş olarak ekleyebilirmi

    YanıtlaSil
  15. Yanlışlıkla birine msj attim diğer kuruşuna düştü sanırım o gormeden engelledim ve facemi dondurdum. Adım yazıyor hala msjlarda benim merak ettiğim hani bu süreden sonra isim silinip facebook kullanicisi oluyor ya bu nekadar sürede isim siliniyor

    YanıtlaSil
  16. Ben msj atmamak gereken birine msj attim sonra o gormeden hemen engelledim ve facemi dondurdum şimdi isim yazıyor benim merak ettiğim nezaman isim silinip facebook kullanicisi yazacak yani ismim nezaman silinecek bir hafta bir ay mi şimdiden tskkuler

    YanıtlaSil
  17. engelledİgim kisi benim arkadaslarimi gorebilirmi

    YanıtlaSil
  18. Bir kullaniciya yanlislikla arkadaslik istegi gonderdim ev kabul etti ben hemen akabinde listemden cikardim ve engelledim. Buna ragmen benim gonderdigim arkadaslik istegi onun bildirimlerinde gorunmeye devam eder mi

    YanıtlaSil
  19. Benim engellediğim kişi ile ortak bir arkadaşım var. Ben ortak arkadaşımı bi duruma etiketledim. Engellediğim kişi ortak arkadaşımın duvarında bu paylaşımı görebilir mi? Lütfen cevaplarmisiniz?

    YanıtlaSil
  20. msj attım gördü ve engelledim. bi kaç gün sonra msj tık işaretine dönüşmüş,bende hâlen engelli. Bunun nedeni ne msjları mı silmiş.

    YanıtlaSil
  21. engellediğim kişi ile aynı konuşma grubundayız ve o benim yazdıklarımı görebilir mi?

    YanıtlaSil
  22. Engelledgm kisiyle cok ortak arkadasmz war. Ortak arkadaslarmn benim fotolarmi begendgnde engelledgm ksi hangi fotom begenlms görüymu. Nrmalde şu kişi sunu begendi dye ckyor ya ana sayfamzda. Engelledgm kisidede engel olmasna ragmen görürmü ortak arkadas dye

    YanıtlaSil
  23. Mrb benim gonderilerim herkeze acik engelledigim kisiler herkeze acik oldugu icin gorebilir mi yada arkadaslarimi gorurmu tesekkurler

    YanıtlaSil
  24. Engellediğim kisi bana mesaj atarsa görebilir miyim

    YanıtlaSil
  25. arkadaşlar engellediğim kişiyle daha önce mesajlaştım ve şimdi onu engelleyip ismimi değiştirdim konuşmalara dönüp baktığında eski adı mı yyeni adı mı görür

    YanıtlaSil
  26. benim engellediğim kişi tanıyor olabileceğiniz kişilerde görebilirmi

    YanıtlaSil
  27. Merhaba hocam size birkaç soru soracağım.Facebook’ta bir sanatçının beğendiğim bir sayfasında mesaj yazdığım bölümler yok hiç göremiyorum ve mesaj yazamıyorum.Daha önce mesaj yazdığım bölüm vardı ve mesaj yazabiliyordum.Önce yazdığım mesajlarda görünmüyor.Ayrıca bildirimlere baktığım zaman diğer bütün bildirimler görünüyor açılıyor da yalnız sanatçının beğendiğim sayfasındaki gönderdiği bildirim açılmıyor.Onun yerine hata mesajı olarak şu yazıyor: Üzgünüz, bu içeriğe şu anda ulaşılamıyor
    Tıkladığın bağlantı zaman aşımına uğramış olabilir veya sayfayı sadece, senin dahil olmadığın bir hedef kitle görebiliyor olabilir.
    Önceki sayfaya geri dönün • Haber Kaynağı'na Git • Yardım Merkezimizi ziyaret et
    Yalnız son defa bir mesaj göndermiştim dün mü ne zaman bilmiyorum gönderdiğim mesajın cevabı geldi mi yoksa gelmedi mi bilmiyorum.Bu beğendiğim sayfada ki mesaj yazdığım bölüm ve mesaj yazmam engellenmiş olabilir mi?Engellendiyse bu engeli nasıl kaldırırım?

    YanıtlaSil
  28. arkadaşlar bnm sorum facede engellediğim kişiyi mesenger de telefon numaramı felan görebilirlermi öesenger olduğunu görürlermi

    YanıtlaSil
  29. Mesela facebook da birini engellemeden önce fotolarindaki beğenilerde gözüküp engelledikten sonra gözükür mü ? Birde engelledigin kisi foto beğenilerinde sende gözükmeyip baska bir hesaptan baktiginda gözükür mü ?

    YanıtlaSil
  30. Herkese açık foto paylaşınca engellediğim kişilerde görüyor mu bunu

    YanıtlaSil
  31. mesale ben ona mesangerden yanlışlıkla bişey gönderdim yuvarlak 1 tık olmadan sildim bunu görebilirmi vede hemen engelledim

    YanıtlaSil
  32. Facebook ta engelledigim kisiyle ayni kapali gruba uyedim yorumlarımi görebilir mi

    YanıtlaSil
  33. facebookta engeli biri nasil ayne anda aktif olabilirki

    YanıtlaSil
  34. peki fotoğraftaki beğeni sayısı 10 ama benim görebildiğim 8

    YanıtlaSil
  35. Biri ile görüntülü konuşma yaptım beni Vídeo çekmiş sonra bu video mesengerdeki arkadaşlarina yolluyacam diye tehtit ediyo facebookta arkadaş listem kapalı mesengerdeki listemi kopyalamis bunlara yolluyom diyo engelledim faceden ne olur bu yardım edin

    YanıtlaSil
  36. Arkadaşım olarak engelledigim biri engeli kaldirdigimda yine arkadasim olarak gozukur mu

    YanıtlaSil
  37. Facebook da bu kisiyi engelledigim halde benim paylaştıklarímı hala nasıl görebiliyor

    YanıtlaSil
  38. Facede engellediğim birisini ben grubta bişe paylaşınca benim gönderimi görebilirmi ?

    YanıtlaSil
  39. facede engellediğim kişi gruplarda paylaştığımı görebilir mi

    YanıtlaSil
  40. Merhabalar benim engellediğim kişi benim Facebook ismimi göre bilirmi? Yani eski mesajlar varsa ben onu engellesem o benim ismimi hala görüyor mu? Yoksa Facebook kullanıcısı olarak mı cikiyor?

    YanıtlaSil
  41. merhaba acil cevaba ihtiyacım var yardım edermisiniz engellediğim kişi beni bir baska arkadaş listesinde ve bu ortak arkadaşımın sayfasında yaptıgım beğenimi görebilirmi

    YanıtlaSil
  42. bişey sorucam engellediğim kişi facebook gruplarında benim yorum ve paylaşımlarımı görebilirmi

    YanıtlaSil
  43. Engellenen kişi herkese açık olan paylaşımlarımı görebilirmi

    YanıtlaSil
  44. Mesengerde videolu konuşma yaptıktan sonra beni ve Facebook taki arkadaşlarımı etiket ledi ben ise bu kişiyi engelledim benim video mu tekrar arkadaşlarıma atabilirmi

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica