Skype yazı tipi ve rengi değiştirme ayarları

Sponsorlu Bağlantılar

Skype'ta yazı şeklimizden ve boyutundan sıkıldık mı? Yazı rengini değiştirmek mi istiyoruz? Öyleyse bakalım hangi ayarları yapabiliyoruz. Skype yazı tipi değiştirmek için öncelikle üst menülerden "araçlar"a tıklıyor ve en altta bulunan "seçenekler" e tıklıyoruz. Sonrasında ise en alttan ikinci sırada bulunan "anlık mesajlar & sms" menüsüne tıklıyoruz. Bu bölümün de hemen altında bulunan "anlık mesaj görünümü" nü tıkladıktan sonra karşımıza gelecek ekranda "yazı tipini değiştir" e tıklıyoruz. Aşağıdaki resimde de gösterdiğim gibi bu bölüme tıkladıktan sonra skype yazı tipi, skype yazı boyutu değiştirme işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Peki skype'ta yazı rengi değiştirme ayarı yok mu? Malesef bu ayar skype sürümlerinde şimdilik yok, eklentilerle bu ayarlar sağlansa da skype'ın piyasaya sürdüğü sürümlerde yazı rengi değiştirme ayarı yok. Skype ile ilgili diğer yazılar için buradan devam edebilirsiniz.

Sponsorlu Bağlantılar

22 yorum:

  1. Skypede arkadaşın mesajını nasıl değiştirebiliz?
    Bir arkadaşın böyle bir programı varda bizim mesajları değiştirio.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşın mesajını değiştirmekten kasıt nedir tam anlayamadım. Skype isim/nick değiştirmekten bahsediyorsanız her kişiye kendiniz bir isim verebilirsiniz, bu özellik msn'de de vardı ama sanırım başka bir şeyden bahsediyorsunuz, tam olarak anlayamadım.

      Sil
  2. skype da yazı tipini değiştirmeyi yukarıda anlattığın gibi yapabiliyoruz fakat yazı rengini nerden değiştirebiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba eklentilerle bunun mümkün olduğunu sanıyorum fakat yazıda da belirttiğim gibi skype'ın kullandığımız sürümünde yazı rengini değiştirmeyi göremedik.

      Sil
  3. tek kelime ile rezalet bir program... insnın hevesini kırmaktan başa bir işe yaramaz...::))

    YanıtlaSil
  4. ya ben yazıyorm yazıyı sohbet yerine ama enter e yada gönder e basnca gtmiyo bi yardımcı olun ltfen

    YanıtlaSil
  5. byle resmlerle anlatırsanz sevnrim

    YanıtlaSil
  6. çok saçma beğenmedim bu sistemi

    YanıtlaSil
  7. Bilmediğimiz bir şehre gitmiş gibi.Sanırım ticaridüşünülüyor ...

    YanıtlaSil
  8. cok karisik bir sistem ufacik bir degisim icin sayfalar degisiyorsunuz ,daha anlasilir yapila bilinirdi :-((

    YanıtlaSil
  9. msn messenger son derece kulllanışlı ve çok begenilen bir programdı hangi akla hizmet kaldırıldı anlamadım bu skype seneler öncede vardı ama çogu kimse kullanmıyordu neden insanlar sevmedikleri ve msn e göre çoooook geride olan bu programı kullandırılmak zorunda bırakılıyor çok ama çok saçma birşey oldu bu durum

    YanıtlaSil
  10. tamamen fiyos ka bence berbatt arkadaslarr ıfadeler bıle degısmıyorrr böyle berbat bişiye neden kafa yordular kiii

    YanıtlaSil
  11. msn geri istiyoruz rezalet bu hiç ilgi çekici degil

    YanıtlaSil
  12. skype nin ticari bir anlayısla kullanıma sunuldugunu saklamiyorlar zaten.
    ticari olanda çoklu görüntülü görüsme var .bu msn e göre harika bir durum,ama tacir degilizki .programi da daha tam cözemedik .bilgilendirmeler için tesekkürler

    YanıtlaSil
  13. Bu nasıl mesene hiçbir şey yapamıyorsun. En basit bir durum ifade mesajını yazıyorsun. Hoşuna gitmezse değiştirmek istiyorsun,ama değiştiremiyorsun.Buna bir çare bulunmasını istiyorum.

    YanıtlaSil
  14. hayatimizdan ciksin bu Skype biz onceki msn mizi istiyoruzzz lutfen cere bulsun yetkililer anket yapilsin kim neyi cok istiyor diye oncekimi simdikinimi ben oncekini istiyorum belirteyim simdiden

    YanıtlaSil
  15. hiç beyenmedım hiçte bişey anlamadım eski msn daha güzeldi bu ne böyle yaaa

    YanıtlaSil
  16. Skeynin menüsüü yabancı nasıl türkçe yapabilirim

    YanıtlaSil
  17. Sey Peki Kendi İsmimizi Bu Karakterlerle nasi duzenlicez

    YanıtlaSil
  18. ya bu skype gerçekden çok sıkıcı ve kullanışsız bi yazılım msn çok sade ve kullanışlıydı bence hepimiz microsoft türkiye şubesine maille veya telefonla itiraz edelim msn yi geri istiyoruz diyelim msn de iki tıkla yaptığımız işlemleri skype,de çok karışık ve uzun yoldan yapmak zorundayız gerçi ben msn yi halen kullanıyorum skype ye geçmedim netten ufak bi yazılımla msn kullanmaya devam ediyorum dilerseniz sizde bu yazılımı bulup onun sayesinde msn kullanmaya devam edersiniz msn geri geeeeeeeelsiiiiiiiin istiiiiyoruz anladınmı microsoft.....!

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica