Twitter hesabı dondurma işlemi nasıl yapılır?

Sponsorlu Bağlantılar

Facebooktaki gibi twitter hesabı dondurmak mümkündür. Fakat facebooktakinden biraz farklıdır bu durum. Tıpkı facebookta olduğu gibi sıkıldınız, işiniz gücünüz var veya görünmek istemiyorsunuz bir süre twitter'a diyelim. Öyleyse twitterımı dondurmak yerinde bir karardır diyip twitter hesabınızı dondurmak için ayarları karıştırır oldunuz. Bir yandan ayarlardan söz ederken dondurma işleminde, uyarımızı da yapalım o halde. Yine her zaman yaptığımız gibi dişli çark simgesine tıklayıp ayarlar diyelim ya da bunun yerine direkt https://twitter.com/settings/account linkinden giriş yapalım. En aşağıda hesabımı devre dışı bırak yazısını göreceksiniz, tıklayalım.
Ya da isterseniz twitter hesap dondurma linkini vereyim işiniz daha da kolaylaşsın. İşte böyle; https://twitter.com/settings/accounts/confirm_deactivation
Şimdi twitter hesap dondurma adını koyduğumuz ama özünde twitter hesabını devre dışı bırakma olan bu uygulamanın bize uyarısını dikkate alalım. Uyarıya göre devre dışı bırakma işlemini onayladığımızda 30 gün içinde girmezsek twitter hesabımız kalıcı olarak silinir, bu çok önemli. Fakat 30 gün içerisinde tekrar giriş yaparsak o zaman tüm verilerimiz saklanır ve twitter hesabımızı dondurup açmış gibi oluruz. Bu uyarıya tekrar tekrar dikkat etmeniz önerilir. Hesabınızı devre dışı bıraktıktan sonra 30 gün içerisinde girmezseniz artık twitter hesabınıza ulaşamazsınız. Uyarıyı da tekrar yaptıktan sonra @ adlı kişiyi devre dışı bırak butonuna tıklayarak twitter hesabınızı dondurabilir ya da artık girmemek üzere silebilirsiniz. 


Güncel 2021: 

Android Twitter uygulamasında hesap dondurma nasıl ve nereden yapılır?

Sol üst üç çizgili menü ve sonrasında ayarlar ve gizlilik tıklanır. 


Sonrasında "hesap" tıklanır.




Sonraki ekranda ise en altta bulunan "hesabınızı devre dışı bırakın" yazısına tıklanacaktır. 


Twitter'ın yaptığı uyarıları baştan sona okuduktan sonra devre dışı bırak diyerek hesabınızı dondurabilirsisniz. Hesap dondurma sadece 30 gün geçerlidir. 30 günü geçirirseniz hesabınız  kalıcı olarak kapatılır. Tekrar belirtelim ki Twitter sadece 30 gün boyunca hesap dondurmaya izin vermektedir. 30 günden daha fazla hesabınıza girmezseniz hesabınız tamamen silinir ve bir daha açamazsınız. Lütfen dondurmadan açıklamayı iyice okuyunuz.

Sponsorlu Bağlantılar

22 yorum:

  1. twitterımı dondurdum tekrar giriş yaptıgımda hata veriyor 1 haftadır giriş yaptıgımda böyle cıkıyo https://twitter.com/sessions nolucak şimdi ? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorun bende de var yardım lütfen :(

      Sil
  2. Hesabimi dondurdum ancak daha 1 gun olmamistir acmak istiyorum ama kullanici adi veya sifre gecersiz diyor yardimci olur musunuz?

    YanıtlaSil
  3. hesabimi dun dondurdum bugun girdigimde hata veriyor yardimci olabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynısı bendede oluyo ya sanırımm o hesabı unutmalıyız

      Sil
  4. twitterımı dondurdum daha 1 gün geçmedi açmak istiyorum ama hatalı kullanıcı adı veya şifre diyor nasıl açıcam lütfen bilgilendirirmisinzz

    YanıtlaSil
  5. aynı durumu bende yaşıyorum.20 gün önce dondurmustum.Hatta 40 gün önce bile dondurdugum oluyordu 30 günü geçmesine rağmen yine de twitter onaylıyordu.Ama 20 gün olmadan tekrar aktif yapmak istedim.Hatalı kullanıcı adı ve şifre diyor..
    Yardımmmm

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar hesaba yeniden giriş yaptığınızda eğer giriş olmuyorsa yani hata veriyorsa şifrenizi değiştirip öyle giriş yapın durum düzeliyor.Ayrıca takipçilerinizin ve twitlerinizin vs vs yüklenmesi 1-2 gün zaman alabiliyor.

    YanıtlaSil
  7. Yaa telefonum htc desire x twitter hesabimi silmek istiyorum ayarlara giriyorum fakat hesabi dewre disi borak diye bisey yazmiyo yardimci olurmusunuzzz

    YanıtlaSil
  8. 1 ay hiç girme kendiliğinden silinir

    YanıtlaSil
  9. Ya beb hesabımı 5 gün önce dondurdum şimdi açmak istiyorum şifreyi giriyorum kabul etmiyor şifremi sıfırlama bağlantısı istiyorum ne gmailimi ne hatmailimi ne telefonumu buluyor kafayı yicem tüm günümü buna ayırdım yok mu bilen?

    YanıtlaSil
  10. Hesabi devre disi biraktim sifremi de unuttum geri acmak istiyorum sifre yenile diye maile gelmesini bekliyorum maile aktariyor ama gelmiyor?

    YanıtlaSil
  11. Bu kadar şikayet bir sorun olduğunu gösteriyor. Twitter silme ve dondurma ekranına geldiğimizde bildiğiniz gibi twitter bize "30 gün süren var, gelmezsen silerim hesabını" diyor. 30 günü geçtiği halde girenlerin hesabına girenlerin olduğunu öğrendik. Bu bir sorun teşkil etmiyor ama daha kötüsü 30 gün geçmeden hesabına giriş yapmaya çalışanların hesabına giriş yapamamaları. Eğer dondurma işleminden itibaren 30 gün geçmeden hesabınıza ulaşmaya çalışıp hata aldığınızdan eminseniz Twitter'a mail atarak sorununuza çözüm arayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail konusunda yardımcı olabilir misiniz?

      Sil
  12. twitter hesabımı dondurdum, yaklaşık 10 dakika sonra tekrar açmaya çalıştıgımda böyle bir sayfa bulunamadı dedi..şifremi sıfırlamaya çalıştıgımda hotmail hesabıma sıfırlama iletisi gönderilmedi.. ne yapmalıyım? kendi kendine düzelir mi?

    YanıtlaSil
  13. Ben de twitterımı 5 gün önce dondurmuştum , fakat şimdi giriş yapamıyorum. Şifre sıfırlamak içim e-mail adresimi yazdım mail geldi fakat diğer maile aktarıyor (sıfırlamak için bir şifre ya da kod yazmıyor) yani çözümsüz. Ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  14. Ben twittera mail attım 2 gündür ama henüz bir cevap gelmedi support@hotmail.com adresine. Ne kadar zaman alır geri dönmeleri

    YanıtlaSil
  15. Çözümünü bulan yok mu :(

    YanıtlaSil
  16. arkadaslar bilgisyardan oturum acmaniz gerek, cepten oturum acarsaniz bilgileri dogru girmenize ragmen kabul etmez

    YanıtlaSil
  17. aynı sorunu bende yaşıyorum hesap devre dışı olduğu içinde şifre sıfırlayamıyorum çözüm bulan yokmu veya iletebilecegimiz bir mail adresi?

    YanıtlaSil
  18. Ya bu nasıl iş! Dondurdum tekrar giriş yaptığımda takipçilerimi 0 olarak gösteriyor lütfen düzeltin.

    YanıtlaSil
  19. Çok işime yaradı teşekkürler

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica