Twitter'da engel kaldırma ayarı (resimli)

Sponsorlu Bağlantılar

Daha önce Twitter'da kullanıcı engelleme konusunu işlemiştik. Twitterda kişi engellemede Facebook'takinden farklı olarak kişinin profiline ulaşılabiliyor ve tweetleri (gönderileri) okunabiliyor. Pekala, Twitter'da kişi engellemeyi öğrendik, twitterda engel kaldırma nasıl olur biliyor muyuz? Oldukça basit bir ayarı var bunun. Engellediğiniz kişinin profiline giriyorsunuz, profilinde engellendi yazısını göreceksiniz. Engellendi yazısının üzerinde durduğunuzda ise "engeli kaldır" butonuna dönüşecek. Tıkladığınızda ise o kişinin twitter engelini kaldırmış olursunuz. 

Twitter engel listesi nerede? Engel listesi aracılığıyla engel kaldırma

Öncelikle sol üst menüye tıklayın. Aşağıda yer alan ayarlar ve gizlilik'e tıklayın. 


Sonrasında açılan menülerden gizlilik ve güvenlik'e tıklayınız.



Ve nihayet engel listesini görmemize yarayan menüye ulaştık. Engelli hesaplar dediğimizde Twitter'da şimdiye dek engellediğimiz herkesi görebilir ve dilediğimizin engelini kaldırabiliriz.




Twitter'da kişi engelleme konusuna da ayrıca bakabilirsiniz. 

Twitter ve diğer sosyal medya uygulamaları sürekli menülerin yerlerini değiştirmektedirler. Bu yüzden şimdilik güncel olarak engel listesinin nerede olduğunu yeniden yazalım:

www.twitter.com üzerinden girişlerde engel listesi: Daha fazla/ayarlar ve gizlilik/ gizlilik ve güvenlik/ sessize alma ve engelleme/ engellenen hesaplar

Android Twitter uygulamasında engel listesi: Ayarlar ve gizlilik/ Gizlilik ve güvenlik/ Sessize alma ve engelleme/ engelli hesaplar

Sponsorlu Bağlantılar

17 yorum:

  1. Engellediğim kişinin twitter profiline ulaşamıyorum. Bunu nasıl çözebilirim.

    YanıtlaSil
  2. Engelledigim kişinin engelini kaldırmak istiyorum fakat kullanıcı adını yazdıgımda çıkmıyor başka engel kaldırma yöntemi var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişinin adını yazıp google den bul.Mesela arzu yıldız twitter sonra kullanıcı adını bulursun

      Sil
  3. Engellediğiniz kişiyi bulamıyosanız bi arkadaşınızın takipçileri arasından flan bulabilirsiniz tabi engellediğiniz kişi o arkadaşınızı takip ediyosa

    YanıtlaSil
  4. engellediğiniz kişide sizi engelledi ise ulaşamazsınız arkadaşlar !

    YanıtlaSil
  5. engellediğiniz kişide armut toplamayacak heralde engellendiğini duyduysa oda sizi engellemiş olabilir haliyle ulaşmanız pek mümkün olmayacaktır ;)

    YanıtlaSil
  6. ulaşırsınız @ornekhesp mesla böyle yazın entera basın cıkar

    YanıtlaSil
  7. engellediğim kişi buldum engeli kaldırdım fakat saat resmi ve beklemede diyor anlamı nedir veya kaç saat içerisinde aktif hale geliyor bilgisi olan varmı

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar engelini kaldıracağınız arkadaşın adı vs hiç birşey bilmiyorsanız şunu yapın: onun herhangi bir paylaşımından bir cümlede olsa twitterin yukarı sağdaki arama motoruna yazın hem o fiadeyi kullanan tüm kişileri hem kaybettiğiniz ulaşamadığınız o ismi bulur.
    bu işin promosyonu olarak da hem o ifadenin ona ait olmadığı anlaşılır görülür. :) ))) hemde kişiye buradan ulaşıp görebilirsiniz dolayısıyla gördüğünüzde engelide tek tuşla kaldırabilirsiniz

    YanıtlaSil
  9. arkadaslar ben yanlisikla birini engelledim engeli kaldirdim ama takil ediyorum takip edemezsiniz beklemelisnz flqn diyor

    YanıtlaSil
  10. elanur öztük26 Kasım 2014 12:29

    engel kaldır demiyor

    YanıtlaSil
  11. bende kendimi engelledim geri nasıl açarım

    YanıtlaSil
  12. Ayarlara girip altta Engellenmiş Hesaplar'dan ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  13. Arkadaslar ben birini engelledim fakat daha sonra engeli kaldirdim. Ancak simdi profili kapali gozukuyor tekrar takip et dersem bu sefer engelledigimi ya da sildigimi acik etmis olacagim. Ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  14. Ayalar > gizlilik ve güvenlik > engellenen hesaplar

    YanıtlaSil
  15. Ayalar > gizlilik ve güvelik > engellenen kullanıcılar

    YanıtlaSil
  16. Yahu tüm sorular engelledim ile alakalı, biri de şunu sormuyor. Ben bir kullanıcı tarafından engellendim. Bu engellenme sorununu nasıl çözebilirim.

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica