Ask.fm'de kişi engelleme

Sponsorlu Bağlantılar

Bu yazımızda Ask.fm sitesinde kişi engelleme konusunu işleyeceğiz. Sosyal paylaşım sitelerinin belki de en rahatsız edici yanı her türlü insanla muhattap olmaktır. Milyonlarca insanın bulunduğu bir ortamda herkesle sağlıklı iletişim kurmak mümkün olmayabilir. Bunun için sizi rahatsız eden, görmek istemediğiniz kişilerin engellenmesine olanak veren sosyal paylaşım siteleri mevcut. Ask.fm de kişileri engellemenize olanak veriyor.

Eğer ask.fm sitesinde bir kişiyi engellemek istiyorsanız öncelikle sizi rahatsız eden ay da herhangi bir şekilde engellemek istediğiniz kişinin profiline giriniz. Kişinin profilindeyken soru sorulan alanın hemen altında silik bir şekilde "engelle" yazdığını göreceksiniz.


"Engelle"ye tıkladığınızda engellediğiniz kişinin bundan sonra size soru soramayacağını, yanıtlarızı beğenemeyeceğini ve tüm beğenmelerle birlikte yanıt verilmemiş sorularının profilinizden kaldırılacağı bilgisi gelecek ekrana. Fakat burada bir bilgi var ki facebookta kişi engelleme olayından tamamen farklı olduğu görünüyor. Engellediğiniz kişi sizi takip etmeye devam edebiliyor ve yanıtlarınızı görebiliyor. Fakat size soru soramıyor artık. Uyarının altında "gerekçe" kısmında nefret söylemi, müstehcen içerik veya diğer seçeneklerden size uygun olanı seçtikten sonra kişiyi "engelle" diyerek kişiyi engelleyebilirsiniz.

Sponsorlu Bağlantılar

29 yorum:

  1. engelleyen kişiye soru sordugun zaman o kişi soruyu görebilir mi ?

    YanıtlaSil
  2. Eğer sizi engelleyen kişi soru sayfasını anonimlere kapatmışsa sizi engellediği kullanıcı adınızla soru soramazsınız. Ama anonimlere açıksa anonim olarak soru sorabilirsiniz ve anonim soruyu görecektir bildirimlerinde ama kim olduğunuzu bilmeyecektir. Zaten ask.fm kişi engelleme olayı diğer sosyal paylaşım sitelerine göre oldukça zayıf bir özellik. Deneyimlerinizi bizimle paylaşırsanız seviniriz.

    YanıtlaSil
  3. biri beni anonimken engellemiş nasıl kaldırabilir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ask.fm'de anonim bir kullanıcı engellenemez, tüm anonimlerin soru sorması engellenir sadece. Fakat sizi kullanıcı adınızdan engellediyse gizlilik ayarlarından engelinizi kaldırması gerekir Detaylı bilgi için Ask.fm kişi engeli kaldırmakonumuzu inceleyebilirsiniz.

      Sil
    2. Anonimken de engelleniyo kenarda engelle var ona tıklayınca ama anonimin engelini nasıl kaldırcazz

      Sil
  4. Yalnislikla cvpbegendim o kiwiyi engelledim gore bilecekmi begenini?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bir kişinin cevabını beğendikten sonra kişiyi engelleseniz bile "celestia yanıtını beğendi" şeklinde bildirim alacak engellediğiniz kişi, yani beğeninizi görecektir. Aslında ask.fm'de engelleme olayı pek pratik bir çözüm değil, sadece kişilerin size soru sormalarını engelleyen bir ayar bu. Kişileri tamamen engellemek, profillerinize erişimini engellemek mümkün değil ask.fm'de.

      Sil
  5. Anonim soru engellenince, yani soru geliyor ya anonim engelle yazıyoruz siliniyo soru. İşte onu engellerse kişi, bir daha soru soramaz mıyız anonimi engellerse

    YanıtlaSil
  6. biri küfür yazıo arkadaşa ama kendini gizlemiş onu nasıl buluruz

    YanıtlaSil
  7. Aşk fmden yanlışlıkla bir begeni yaptım beğeniyorum yapar yapmaz adımi değiştirdim ve profil resmimi de değiştirip hesabımi dondurdum o benim gerçek adımı ve begenimi görebilir mi

    YanıtlaSil
  8. Ya anonim soru soruyoya kenarda engelle var sorunun kenarında bende engelle yapıp engelledim o bana soru soruyo ama bana gelmiyo soru ben onun engelini nasıl kaldırıcam şimdi bi yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  9. Ya ben soru anonim sorucaktim yanlışlıkla kendi adımla sordum sonra panikten engelledim sorduğumda soruyu görür mu

    YanıtlaSil
  10. birine anonimsiz soru yazdım hesabımı dondurdum tekrar actım adım gözüküyo o kişinin beni görmemesi için ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  11. Ask.fmde birisine yanlışlıkla sorduğum birkaç soru var ve yanıtlamasını istemiyorum. Benim için bir tehdit oluşturuyor. Bu nedenle eğer o kullanıcıyı engellersem o soruları yanıtlayabilir mi ? Ve eğer engellersem o sorular onda silinir mi ? Lütfen acil cevaplayın

    YanıtlaSil
  12. eğer yanlışlıkla yanıt beğenilirse o kişiyi engelleyince beğeni gidiyormu ?

    YanıtlaSil
  13. engellediğim kişi beni görebilirmi

    YanıtlaSil
  14. Peki engellenince yine de soru atabiliyormuyuz o kişi görmüyor mu atılan soruyu yoksa direk mi soru yazamiyoruz ?

    YanıtlaSil
  15. Ozelden nasil msj atarim bi anlatir misiniz

    YanıtlaSil
  16. ask fm de bir kişinin sorularımı bile görmesini istemiyorum bunun hiç yolu yok mu

    YanıtlaSil
  17. Bir kişiyi engelledik mi o kişiye sorduğumuz sorular siliniyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef ,silinmiyor diye biliyorum.

      Sil
  18. Birine anonime almadan soru sordum ve bu kişi o soruyu görmeden ask fm imi dondurdum açarsam soruda adımı görecek bu kişinin adımı görmemesi için ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  19. Peki ona sorduğum fakat onun cevaplamadığı sorular onun profilinden Nasıl kalkar

    YanıtlaSil
  20. O kişi bizim beğendiğimiz başka cevapları görebilir mi?

    YanıtlaSil
  21. Telefondan nasıl engeleyebiliriz ACİL!

    YanıtlaSil
  22. şimdi ben birine soru sordum ve beni engelledi profili anonime açık ve soruyu da anonimden sormuştum artık soru atabilir miyim atamaz mıyım ?

    YanıtlaSil
  23. kızı yanlıslıkla takp ettim sonra engelledim ama anasayfada kızın soruları falan gözüküyo nasıl halledebilirim?

    YanıtlaSil
  24. birine soru sordum sonra anonimlerle kapalı olduğunu farkettim onu hemen engelledim o soruyu cevaplamadan sorum gidiyor mu

    YanıtlaSil
  25. Engelledigim bir kullanıcıya engeli kaldirip soru sorup daha sonra tekrar engellesem sordugum soru ona gidermi yada cvplayabilirmi?

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica