Ask.fm bana soru sor başlığını değiştirme

Sponsorlu Bağlantılar

Ask.fm'de kimi profillere girdiğinizde soru sorulan bölümün üstünde ilginç, eğlenceli yazılar görebilirsiniz. Eğer hiç değiştirilmemişse bu "bana soru sor" şeklinde görünür. Fakat bu alan kişisel zevke göre değişebilen bir alan. Siz de soru sorulan kısmın üstündeki yazıyı yani bana soru sor kısmını değiştirmek istiyorsanız şu adımları izleyin; En üst sağda ayarlar menüsüne tıklayıp "sayfa başlığı" yazan bölüme gelin ve "bana soru sor" yazısını silip zevkinize uygun, ilginç, eğlenceli bir cümle yazınız. Yazdıktan sonra "kaydet" dediğinizde bundan sonra size soru sorulan bölümde bana soru sor yerine yazdığınız cümle görünecek.

Sponsorlu Bağlantılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica