Ask.fm şifre değiştirme

Sponsorlu Bağlantılar

Ask.fm şifrenizi değiştirmek için önce hesabınıza giriş yapınız. Ardından en üst sağda bulunan menülerden ayarlar menüsüne tıklayın. Burada en altta "şifreyi değiştir" seçeneğini göreceksiniz. Şifreyi değiştir dediğinizde mevcut şifre yani şimdi kullandığınız şifreyi girin. Yeni şifre alanına ise unutmayacağınız bir şifreyi, şifreyi tekrarla bölümüne ise yeni yazdığınız şifrenin aynısını yazıp kaydet dediğinizde ask.fm şifreniz değiştirilmiş olur.

Ask.fm şifre unutma konusuna ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.


Sponsorlu Bağlantılar

5 yorum:

  1. lutfen bana ask fm sıfre ve e posta ornegı verın lutfen

    YanıtlaSil
  2. lütfen yardım edin facebookdan giriş yaptığım için şifrem yok , ama artık facebooka bağlı kalmak istemiyorum ne yapacağım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kardesim benimde facemi kapattim ama ask.fm de kapandi napcam bilmiyorum :((

      Sil
  3. bende facebookdan bağlanmıştım şimdi hesabı kapatmak istiyorum ama nasıl olcak yardımcı olurmusunz

    YanıtlaSil
  4. Facebook la bağlanıyorum ben ::/

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica