Ask.fm şifremi unuttum ne yapacağım?

Sponsorlu Bağlantılar

İnternette o kadar siteye üyeyiz ki tüm üyelik şifrelerimizi hatırlamamız güçleşiyor. Unutma olasılıklarımızdan biri de ask.fm şifresi. Eğer ask.fm şifrenizi unutanlardansanız ask.fm sitesine giriş yapınız ve buradan devam ediniz. Burası şifremizi sıfırlamamız için tek seçeneğimiz. Ask.fm şifrenizi hatırlamıyorsanız eğer tek seçenek bu bölümden e-posta adresinizi yazıp devam demeniz. E-mail adresinizi yazıp devam dediğinizde şifre kurtarma ile ask.fm şifrenize kavuşabilirsiniz. Eğer e-mail şifrenizi de unuttuysanız buradaki konumuzu inceleyebilirsiniz.

Sponsorlu Bağlantılar

40 yorum:

  1. Ask.fm şifremi unuttuğum için dediğinizi yaptım fakat e-mail ime mesaj gelmemiş ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hangi mail servisini kullanıyorsunuz? hotmail, gmail vs? Mailinizin spam bölümünü kontrol edin bir de. Eğer gmailse "sosyal" sekmesine bakmayı da deneyebilirsiniz, hotmailse "gereksiz" bölümüne düşmüş olabilir mail. Gmail'de spam mailleri gmail arama kutusuna "in:spam" yazıp arama yaparak görebilirsiniz. Sonucu bizle paylaşabilirsiniz.

      Sil
    2. Y şey ben e mail hesabıma giriyorum ve şöyle yazıyor şu kullanıcı olup olmadığımdan emin olmam lazım hesabınızı doğrulayın falan yazıyor.Ben o bölümü geçemedim lütfen yardım ??

      Sil
  2. Hotmail hesabımda gerekzi bölümüne düşmemiş ne yapmalıyım :)

    YanıtlaSil
  3. ask.fm şifremi kaybettim fakat e mailime gelmemiş ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  4. şifremi ve mail adresimi hatırlamıyorun ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  5. kardeşim şifremi unutum diyorum şifre gelemiyor hotmailime

    YanıtlaSil
  6. sorun su ku email i unuttum :D sifresini degil

    YanıtlaSil
  7. bir link gönderseniz ben hotmaile nerden girildiğini bilmiyorumda blamıyorum .maile nerden girilebilie?

    YanıtlaSil
  8. Ya lutfen banada yardimci olun :(( Ben ask.fm`e facebooktan baglaniyordum fakat facebookumu kapattim simdi ask.fm e giremiyorum lutfen yardimci olun :(((

    YanıtlaSil
  9. Aşk fm Şifremi unuttum onu geri nasıl isteyebilirim

    YanıtlaSil
  10. Ask fmde e postamı kaybettim hesabı komple kapatmak istiyorum yardım edin

    YanıtlaSil
  11. Msn adresimi de hatırlamıyorum ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  12. ask.fm şifremi unuttum facebookum donuktu girmek için açtım kapattım şimdi ask.fmimi dondurmak istiyorum ama şifre olmadan olmuyor napmam gerek lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  13. Bn e postami unttm naapmam lazm

    YanıtlaSil
  14. E postami unttm yardım edermsnz

    YanıtlaSil
  15. Simdi ben hep face ile giriyordum ask fm hesabimi yanlislikla dondurdum nasil yaptigimi pek anlamadim ama sifremi ve kullanici adimi bilmiyorum lutfen napicam :((((

    YanıtlaSil
  16. Facebook üzerinden giriş yaptım o yüzden şifremi bilmiyorum napacam? Facebook şifreniz derseniz denedim olmuyor

    YanıtlaSil
  17. E- mail şifresini unuttum ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  18. Merhaba ben 2 sene önce ask fm kullaniyrdm ama hesabimi acik birakmistm simdi ise silmek istiyorum fakat ask fm dair hicbirseyi hatrlamiyorm yardimci olursaniz sevinirim ☺

    YanıtlaSil
  19. Ben outlook hesabimi yaziyorum mesaj gelsin diye gecersiz veri diyor ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  20. Email adresim eski oldugu icin giremiyorum sifremi de unuttm :((

    YanıtlaSil
  21. Aşk fem şifremi unuttum nasıl öğrene bilirim yardi. Edin

    YanıtlaSil
  22. Benm cok eski hesabım var ask fm de Mail'imin şifresini de unuttum ve kapatmam gerekiyor yardımcı oLurmusun

    YanıtlaSil
  23. Sofre fln hotmaile gonderildi diyo gelmiyo !!!!!

    YanıtlaSil
  24. Ask fm e postamı hatırlamıyorum ne yapıcam?

    YanıtlaSil
  25. Merhaba,ben ask.fm ime facebook hesabım ile giriş yapıyordum sonra birgün facebok taki hesabımı değiştirdim ask.fmimede giredim ne yapmam gerekiyor?

    YanıtlaSil
  26. Ben ask fm şifremi unuttum ve maile mesaj gönderdim şifreyi yeniledim ama yeni şifreylede giriş yapamıyorum ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  27. ben de ask fm ime facebookla bağlanıyodum sonra bağlantıyı kestim , şimdi giremiyorum yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  28. maile mesaj gelmiyor ya bu nasl saçmalık napmak gerek

    YanıtlaSil
  29. Merhaba ben ask.fm hesabımın e mail adresini de unuttum ve hiçbir şekilde hesabımı alamıyorum yıllardır Google aramalarında adım soyadım yazdığında çıkıyor ve bu aile ilişkilerime olumsuz yönde çok etkiliyor yardımınıza ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  30. ya ben şifremi unuttum üstelik hangi mail hesabımla kayıt olduğumu da unuttum bütün hesaplarımı denedim ama hiç biri uymuyor yardımcı olamaz mısınız

    YanıtlaSil
  31. Yapamayanlar için yardımcı olabilirim E posta adresinizi bilmenize gerek yok arkadaslar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardım etsen cok iyi olur yaa

      Sil
    2. yardım bekliyorum

      Sil
    3. Nolur yardım edin lütfen

      Sil
    4. SİBEL HANIM NASI OLUYO Bİ YARDIMCI OLUR MUSUNUZ

      Sil
    5. Yardımcı ol

      Sil
    6. Merhaba banada yardim edebeilirmisinz acaba

      Sil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica