Ask.fm hesabını facebook ve twitter'a bağlama

Sponsorlu Bağlantılar

Ask.fm'de sorulan sorulara yanıt verdiğiniz gibi facebook hesabınızda görünsün istiyorsanız, yani yanıtınızı facebook ve twitter'da paylaşmak istiyorsanız hesabınızı uygulamalara eklemelisiniz. Bağlama işi şöyle olacak. http://ask.fm/account/settings/services'e girin, buraya menülerden ayarlar, hizmetler diyerek gelebilirsiniz. Buradan facebook, twitter ve vk sitesini göreceksiniz. Facebook ile bağlan'ı tıkladığınızda facebook hesabınıza giriş bilgilerini girmeniz istenecek. Giriş bilgilerini girdikten sonra hesap facebook uygulamalarınıza eklenecek. Eğer daha sonradan yanıtlarınız facebookta paylaşılmasın istiyorsanız https://www.facebook.com/settings?tab=applications bölümünden ask.fm uygulamalasını kaldırabilirsiniz.

Ask.fm hesabınızı twitter ile de aynı işlemi takip ederek "twitter ile bağlan" diyip ardından twitter bilgilerinizi girerek bağlayabilirsiniz. Size sorulan soruları ve yanıtları bu şekilde twitter ve facebooktan anında paylaşabilirsiniz.

Sponsorlu Bağlantılar

1 yorum:

  1. Ben twitter dan giriyodum şimdi ise bağlanamıyorum. Sorun twitter değil giriş yapıyorum yeni bişey çıkıyor yeni hesap açmak gibi.. bana yarımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica