Mhrs sisteminde takip gerektiren hasta uyarısı

Sponsorlu Bağlantılar

Bazı vatandaşlar merkezi hekim randevu sisteminden randevu alma işlemi yaparken bir uyarıyla karşılaşıyorlar. Mesela endokrinoloji bölümüne randevu almak isteyen bir hasta şöyle bir uyarıyla karşılaşıyor;
"Seçmiş olduğunuz ileri uzmanlık gerektiren endokrinoloji ve metabolizma hastalıkları polikliniğinden randevu alamazsınız. Ancak uzman hekim tarafından muayene edilip uygun görüldüğü takdirde "takip gerektiren hasta" olarak sisteme kaydedildikten sonra bu polikliniğe kendiniz randevu alabilirsiniz."


Bu uyarıya göre takip gerektiren hasta olarak sisteme kaydınız yapılmadığı sürece kendi başınıza bu bölümlere randevu alamazsınız. Takip gerektiren hasta sisteme nasıl kaydedilir diyorsanız bunu uzman doktorun yapması gerekir. Doktorların hasta T.C no'larını yazıp hasta geçmişini kontrol ettiği sayfadan takip gerektiren hasta kaydı yapılabilir. Fakat bunu vatandaş kendi başına internetten yapamaz. Bunun için öncelikle randevu alınabilen bir bölüme randevu alıp durumu doktora bildirmek gerekir. Örneğin Endokrinoloji için evvela dahiliyeye randevu almak sonra da durumu doktora anlatmak gerekir, uygun gördüğü takdirde takip gerektiren hasta olarak kaydedecektir sizleri sisteme ve sonrasında takipli bölümlere boş randevu olması durumunda randevu alabileceksiniz. 

Sponsorlu Bağlantılar

26 yorum:

  1. Anneme gastroenteroloji polikliniginde kan tahlilinden sonra 3 hafta sonra gelin dendi. ne182 den nede baska biryerden randevu alamiyorum. Ben nereden randevu alacagim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladığım kadarıyla yanıtlayayım, gastroenteroloji yan daldır, daha önce bu bölümden randevu alabildiniz mi? Eğer alamadıysanız takip gerektiren hasta olarak sisteme kaydedilmesi gerekiyor annenizin. Bağlı bulunduğu ana dal ise iç hastalıkları yani dahiliyedir. Dahiliyeye alacağınız randevu ile doktorunuza bundan sonraki kontrollerin gastroenterolojiden yapılması gerektiğini ve randevu alamadığınızı iletiniz. Doktor , raporlarınızı vs. kontrol ettikten sonra takip gerektiren hasta olarak sisteme kaydedecektir ve bundan sonra o bölümden randevu alabileceksiniz.

      Sil
  2. annem için ramotoloji bölümüne randevu alamıyorum nedenini anladım ancak uzman doktora muayene nasıl olucam hastaneye doğrudan gidip doktora muayene olabilir miyiz ki lütfen yardım edin:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romatolojiden randevu alabilmeniz için uzman doktorun romatolojik bir hastalığınız olduğunu teşhis etmesi gerekir. Ayrıca sadece teşhis yetmiyor, bundan sonra takibinizin romatolojiden sürdürülüp sürdürülmeyeceğine de karar vermesi gerekiyor. Eğer doktor uygun görürse, sizi sisteme kaydedecektir ve bundan böyle mhrs sisteminden romatoloji bölümüne randevu alabileceksiniz. Romatoloji, fizik tedavi ve dahiliyenin yan dalıdır. Size hangisi uygunda ondan (fizik tedavi, dahiliye) randevu alınız ve muayeneye giderken durumunuzu izah ediniz.

      Sil
    2. Çok teşekkürler. Koskoca devlet web sitesine şu bilgiyi koyamaz mı.. Romatoloji'ye görünmemi öneren Ortopedi bölümünün sekreteri de bundan bir haber. Romotoloji Ortopedi'nin yakın bir dalı bir Üroloji değil sonuçta!

      Sil
    3. Romatoloji de randevu almak zor yeni adı Tıbbi Ekoloji ve Hidroklimatoloji den alın benim İltihaplı eklem romatizma teşhisi bu bölüm koydu.Geçmiş olsun.

      Sil
    4. daha önce romatolojide muayene oldum ilaç yazıldı ön tanı olarak fmf denildi gen analizine sevk etti doktorum analiz sonuçlarım çıktı doktoruma randevu almak için dahiliyeye randevu almam gerekiyormuş nasıl saçma bir durum

      Sil
  3. Merhaba ,metabolizma ve endokrin için dahiliyeden takip gerektiren hasta olarak kayıt açtırdım fakat hala randevu alamıyorum. Sebebi ne olabilir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Actirdiginiz takipli hasta sayfası 90 gün sonra kapanıyor tekrar actirmaniz gerekli

      Sil
  4. Kardeşim için immunoloji ve alerji bölümünden randevu almak istiyorum ama yeşil liste açılması gerekiyo ilce devlet hastanelerindeki çocuk hastalıkları doktoru yesil liste acabiliyo mu

    YanıtlaSil
  5. Sisteme kayıtlıolmama rağmen hiçbir şekilde randevu alamıyorum sürekli dolu ne yapmam gerekiyor şaşırdım çaresiz kaldım,yorumlariniza teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Sisteme kayıtlıolmama rağmen hiçbir şekilde randevu alamıyorum sürekli dolu ne yapmam gerekiyor şaşırdım çaresiz kaldım,yorumlariniza teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. şuan şubattayız. dahiliye doktorum beni eylül ayının sonunda endokrinolojiye yönlendirdi fakat ben hemen randevu almadım. alamadım. şuan almak istiyorum ama alamıyorum. acaba ''takip gerektiren hasta''ismsinin bi süresi var mı?

    YanıtlaSil
  8. Seçmiş olduğunuz ileri uzmanlık gerektiren "Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları" polikliniğinden randevu alamazsınız! Ancak uzman hekim tarafından muayene edilip uygun görüldüğü takdirde, "Takip Gerektiren Hasta" olarak sisteme kaydedildikten sonra bu polikliniğe kendiniz randevu alabilirsiniz.

    Bu uyarıyı aldım, uzman hekim tarafından muane edilmek için olan muane sırasını nasıl alıcam acaba yukarda sorunu güzel anlatmışsınız ama çözümden bahsetmemişsiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizden fazla bir şey bilmediği için aynı şeyi yazıp durmuş !

      Sil
  9. 5 yıldır gasteroloji bölümüne gitmekteyim. Takip Gerektiren Hasta olarak kaydın ne olduğuna dair DR bilgisi bulunmamaktadır. Endokrin bölümüne başladık . ne yapılmalı da 75 yaşındaki hasta kişi için önceden randevu alabilmeliyiz.

    YanıtlaSil
  10. Ben de gasteroloji bölümünden alacaktım ki aynı uyarı geldi.Tamam güzel ancak bu bölüme beni gelebilmek için hangi bölümden randevu alıp muayene olmalıyım ki gastroentroloji bölümüne ulaşayım??
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. bana üroloji bölümü onkolojiye gitmen lazım dedi gittim ve bana dahiliyeden sisteme kayıt yaptır dedi randevuda dahiliye yazmıyor neden

    YanıtlaSil
  12. çocuk gastroentolojisi de randevu vermiyo ve takip gerektiren hasta falan diyo . yukarda birisine dahiliye demişsiniz ama benm oğlum 3 yaşında . çocuk dahiliye de yok . normal dahiliye bakar mı ?

    YanıtlaSil
  13. Daha önce hastaneye gidip randevu aldığım jinekolojik onkoloji doktoruma mhrs den bu uyarı sebebiyle randevu alamıyorum. Her seferinde hastaneye gidip mi randevu almam gerekiyor?

    YanıtlaSil
  14. merhaba babam içingasterolontoloji randevusu alıcaktık fakat önce dahilyeye gelin dediler.Ben kendim gidip babam için dahiliyeden gasterolntoloji için takipli hasta olarak kaydettirebili,r miyim,yanıtlarsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  15. Ben 20yillik hepatit b hastasıyım.simdiye kadar bezmialem hastanesine gidiyordum.fakat herşeyi ücretli yapmışlar.takipli hasta olarak hangi devlet hastanesine gidebilirim.yardimci olabilirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  16. Takip gerektiren hasta kaydı yapıldıktan sonra kaç gün içinde randevu alınmalıdır
    Yani bu kaydın süresi kaç gündür

    YanıtlaSil
  17. Annem diş tadevisine başladı. Genel diş doktoru alt damak sıkıntılı size protez uzmanından 15 gün sonraya randevu ayarlıyorum demiş. Annecağızım da tamam demiş çıkmış. Ama biz randevuyu göremiyoruz. Hangi doktor, hangi gün, saat belli değil. Nasıl görebilir yacda öğrenebilirim?

    YanıtlaSil
  18. Annemi çene cerrahına yönlendirdi takip gerektiren hasta olarak kaydını girdiğini söylüyor fakat haftalardır randevuyu alamıyoruz

    YanıtlaSil
  19. Temmuz ayında gastroenteroloji bölümünde mideme endeskopi yapıldı.Midede yara olduğu söylendi ve parça alındı.Bana 1 aylık ilaç tedavisi verildi.Tekrar gelmeme gerek olmadığı söylendi.Midemdeki ağrı arada bir olsada önceki gibi değil yinede bir kontrole gitmem gerekir mi sizce

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica