WhatsApp abonelik ödemesi nasıl yapılır?

Sponsorlu Bağlantılar

WhatsApp'ın ilk yıl abonelik ücreti olmadığını artık çoğu kişi biliyor. Fakat sonraki yıllarda ödeme yapılacağını da yine çoğu kişi henüz bilmiyor. Hesap ayarlarınızdan whatsappı ne zamana kadar ücretsiz kullacağınızı görebilirsiniz.

Eğer kullanım süreniz bitti ve whatsapp sürem doldu, süreyi uzatmak istiyorum diyorsanız üç şekilde ödeme yapabilirsiniz. Ödemeler 1,3,5 yıl şeklinde yapılabiliyor.
Google cüzdan ve paypal ile ödeme yapabilirsiniz. Bunların yanısıra ödeme bağlantısı oluşturarak bağlantıyı not edebilir ya da arkadaşlarınıza gönderip sizin adınıza ödeme yapmalarını sağlayabilirsiniz.


Çoğu kişi internetten kredi kartı kullanımından hoşlanmadığından muhtemelen bu işlerle haşır neşir arkadaşlarının desteğini isteyecek. Eğer siz de kredi kartıyla, paypalla işim olmaz diyorsanız uzatma seçeneğini (1,3,5) seçtikten sonra ödeme linkini gönder yolunu izleyerek arkadaşlarınızdan destek alabilirsiniz. Tüm bu bilgileri whatsapp ödeme bilgisi ayarlarından görebilirsiniz.


Sponsorlu Bağlantılar

1 yorum:

  1. Ben ödemek istiyorum fakat ödeyemiyorum bir alıcı yazmamı istiyo ama hangi alıcıyı yazıcağımı bilmiyorum boşluk oluncada geçmiyo yardım?

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica