youtube videonun sondan önceki saniyesi neden yok

Sponsorlu Bağlantılar

Youtube'da videoların sondan önceki saniyeleri kayıp dersek yeridir. Videoları dikkatlice takip ederken farkettim, örneğin bir videonun süresi 1:50 ise o video 1:47, 1:48, diye devam ederken 1:49'u atlıyor direkt 1:50 oluyor ve video bitiyor. Tamamen meraktan defalarca arama yapmama rağmen sadece bu konuyu merak eden bir kaç foruma denk geldim, başka da bunu dile getiren görmedim. Denememiş olanlar da bu arada açıp deneyebilirler herhangi bir videoyu açarak. youtubedaki videoların sondan önceki saniyesinin neden olmadığıyla ilgili bilgisi olanların yorumlarıyla bizleri aydınlatmasını bekliyoruz.

Sponsorlu Bağlantılar

1 yorum:

  1. evet benim de başıma geliyor, ben de görüyorum youtubeda videoların son saniyesinden önceki saniyeyi atlayarak geçiyor, merak ediyorum yazar mısınız nedenini

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica