Skype kamera ayarları

Sponsorlu Bağlantılar

Bilgisayarınızda kurulu bir kamera (webcam) var ve bu kamerayı skype'ta kullanmak istiyorsanız ayarlarınızı denetleyin öncelikle. Bunun için skype anasayfasından üst menülerden araçlara, ardından seçeneklere tıklayıp "çağrılar" menüsünden "görüntü ayarları"nı seçiniz. Burada skype kamera(görüntü) ayarlarını yapabilirsiniz. "Kamera ayarları"na tıklayıp gerekli düzenlemeleri yapabilirsiniz.


Buradan yapılabilecek diğer bir ayar ise kamerayı kişilere gösterip göstermeme ayarıdır. Kameranız takılı olduğu halde göstermemek, kişilere saklamak istiyorsanız eğer "kameram olduğunu görecek kişiler" kısmında "hiç kimse" seçeneğini işaretleyebilirsiniz. Ya da kameranızın kişilere görünmesini istiyorsanız "sadece kişi listemdekiler" seçeneğini işaretleyeblirsiniz.

Sponsorlu Bağlantılar

7 yorum:

  1. Merhaba paylaştığınız için teşekkürler... ben kamera ayarları nasıl yapılır bilemedim bu gösterdiğiniz sekmeyi de açtım,sadece kişi listemdekiler de dedim,sonra??tşk.

    YanıtlaSil
  2. Ben telefndan giriyorum skypa ama kamerasi calismiyor neden?

    YanıtlaSil
  3. kamerada alt kısımda cıkan yarı saydam siyah şerit yüzünden karsıdakı kısıyı tam goremıyorum o saydam şeridi nasıl yok edebilirim oncelerı yazıdan sonra fılan kendı alta iniyordu şimdi hiç inmiyor karsımdakını net olarak goremıyorum yardımcı olursanız cok sevınırım kımsede bılmıyor bu ne bıcım ıstır anlamadım..!!

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Arkadaşlar.Ben Skype kullanıcısıyım android sürümünü kullanıyorum.Ben arkadaşımı görebiliyorum sesi bana geliyor benimde sesim ona gidiyor fakat o beni görmüyor bende kendimi görmüyorum.hiçbir çözüm üretemedim.lütfen konu hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ?

    YanıtlaSil
  5. merhaba ben msn den skypye geçildiğinden beri ne karşıdan nede benden görüntü açılmıyor .oynatma aygıtında problem var diye yazıyor ne yaptımsa olmuyor acaba bunun sebebi nedir nasıl bu sorunu giderebilirim bu konuda bana yardım edecek lütfen yazıversin saygılar

    YanıtlaSil
  6. merhaba aynı sorunu bende yaşıyorum oynatma aygıtında problem var diyor...bunun çözümünü bilen hiçkimse yok mu çok araştırdım ama bulamadım arkadaşlar...ALLAH rızası için be..

    YanıtlaSil
  7. kendi kamera görüntümüzü tam ekran yapabiliyor muyuz

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica