Açıköğretim Fakültesi kayıt yenileme için acele edin

Sponsorlu Bağlantılar

AÖF büroları önünde uzun kuyruklar oluşmaya başladı yine. Bunun nedeni bahar dönemi kayıtlarının yapılması. 11 Mart 2013 tarihinde başlayan bahar dönemi kayıt yenileme işlemlerinin ilk adımı Aöf kayıt yenileme sisteminden ders-ekle sil işlemi yapmak. Bunun için https://kayit.anadolu.edu.tr/tr/Giris.aspx adresini kullanınız. Aöf büro şifrenizi girdikten sonra karşınıza alacağınız dersler gelmektedir. Bunlardan almak zorunda olduklarınızı zaten silemeyeceksiniz, üst sınıftan da ders alma imkanınız bulunmaktadır ayrıca. Sistem zaten yapacağınız işlemlere müsaade edecek ya da izin vermeyecektir.

İkinci aşama ise bankaya kayıt bedelini ödemektir. Bankaya açıköğretim harcını yatırdıktan sonra kayıt işleminiz tamamlanır. Bundan sonraki işlemler ise belli bir süreye tabii değildir. Kayıt tarihleri içerisinde veya sonra AÖF bürolarına gidip kitaplarınızı temin edebilirsiniz. Bahar dönemi kayıt yenileme 21 Mart günü sona erecektir, 22 Mart 2013 günü mazeretli olanların kaydı yapılacaktır.

Çokça sorulan bir soru var, "açıköğretim (aöf) bahar dönemi kayıt yenileme için büroya gitmem gerekiyor mu" diye. Özel bir durumunuz yoksa büroya gitmenize gerek yok, ders ekle sil işlemi yaptıktan sonra bankaya kayıt bedelini ödeyip fişinizi alın, kaydınız yenilenecektir. Kaydımın yenilendiğini nasıl anlayabilirim diyorsanız, ödemenizi yaptıktan sonra aöf büro sayfanıza girdiğinizde kaydınızın yenilendiğini belirten bir yazı göreceksiniz. Aöf büro şifremi unuttum ders ekle - sil işlemi yapamıyorum diyenler bağlı bulundukları aöf bürolarına gidecekler veya 444 10 26 numaralı telefondan hizmet alabileceklerdir.

Açıköğretim (AÖF) fakültesi bahar dönemi kayıt yenileme ödemeleri hangi bankaya yapılacaktır?
AÖF harçları Vakıfbank'a yatırılmaktadır. Vakıfbank şubelerinden, atmlerinden veya Vakıfbank internet bankacılığınız varsa internetten açıköğretim harcınızı yatırabilirsiniz.




Sponsorlu Bağlantılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica