WhatsApp'ta kişi engelleyince ne olur?

Sponsorlu Bağlantılar

Whatsapp'ta kişi engelleme konusunu daha önce işlemiştik. Şimdi kişi engellemenin ne anlama geleceğini, engelleme olayından sonra ne olup olmayacağını açıklayalım.

* Engellediğiniz kişiye mesaj atamaz ve alamazsınız. Aynı şekilde sizi engelleyen kişiye de mesaj atamadığınız gibi mesaj da alamazsınız.

* Engel kırma denilen olay legal değildir. Böyle bir şey yapmanız için kişinin telefonuna sızmanız gerekir, bu da son derece sakıncalı, yapılmaması gereken bir şeydir.

* Son görülme, çevrimiçi bilgilerinizi engellediğiniz kişi görmeyeceği gibi sizi engelleyenlerin bu bilgilerini siz de göremezsiniz.

* Profil resminiz ve durumunuz en son kişi tarafından nasıl görünmüşse engelledikten sonra son haliyle görünür, değişiklik yaptığınızda değişimi göremez. Sizi engelleyenler için de aynı durum söz konusudur.

* Tekrar mesajlaşabilmenin yolu engeli kaldırmaktan geçer. Eğer engeli kaldırmazsanız ya da engeliniz kaldırılmazsa whatsapptan iletişim kuramazsınız.

Sponsorlu Bağlantılar

25 yorum:

  1. Whatsappta birini engelledigimizde mesajlarını alamiyoruz evet ama sonradan engelliyken neler gonderdigini öğrenme gibi bi şansımız var mı?

    YanıtlaSil
  2. Watsappta engellediğim kişi daha önce paylaştığım fotoları msjları fln engellendikten sonrada görebilir mi?

    YanıtlaSil
  3. Numarayı kaydedip ardından engelledim benim fotom görünür mü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır senin görünmez sadece onunkisi sana görünür

      Sil
  4. whatsapp da birini engelledik mesela peki o kişi engelledikten sonra onla olan geçmiş mesajlarımızı görebilirmi?

    YanıtlaSil
  5. Whatsapta engelliyimm kendi telefondaki resimm cikiyor profill resminde ama cevrimm ici oldugunda gozukuyor nmbu nasill engelleme bicimi oluyor

    YanıtlaSil
  6. beni engelledi peki benim durumumu son gorlmemi ve profil fotomu gorebilir mi...

    YanıtlaSil
  7. beni engelleyen kişi duruma attigigim foto videoları gorebilirmi

    YanıtlaSil
  8. Ben yanlışlıkla rehberinde olan bir numarayı watsaptan sesli arama yaptım ama benim numaram karşı tarafta yok sanırım ve aramanın ardından engeledim numaramı görmüşümdür acaba

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar iyi günler . Bir sorum olacak beni engelleyen birinin çevrimiçi olduğunu görüyorum resmi ve durumu gözükmüyor sizce engellemiş mi çözemedim ilk defa karşılaşıyorum böyle bir olayla. Şimdiden bilgileriniz için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba mesela ben bir durum attım karşıdaki kişi önce beni engelledi sonra durumuma baktı onun duruma baktığı gözükür mü?

    YanıtlaSil
  11. Ebruli dusler3 Temmuz 2018 17:04

    Engelleyen kisi benim paylastigin durum fotoğraflarını görürmü?

    YanıtlaSil
  12. wattsapp durumumu gördüğüne göre beni engellemiş midir

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar ben birini engelledim mesela o kişi benim numarami görür mü

    YanıtlaSil
  14. engellediğim kişinin durumuna baktığımı engellediğim kişi görür mü?

    YanıtlaSil
  15. Arkadaslar merhaba.watsaptan o kısıyi aradigimda çaliyor arama yapabiliyorum kisinin normaldede bir profil resmi yoktu zaten ama arama yaparken siyah olarak gözüktü ve mesaj attigimda da tek tık olarak gözukuyor ama mesaj bilgisindr okundu kismi çift tık oldu teslim edilmedi mesaj. Aceba interneti kapali oldugu icin mi engelledigim icin mi anlayamadim ☹

    YanıtlaSil
  16. Birini engelledim görüldü bilgimi de kapattım o benim onun durumunu gördüğümü görebilirmi durumuna da engelledikten görüldüyü kapaytıktan sonra baktım ?

    YanıtlaSil
  17. Beni engelleyen kişinin son görülmesini görüyorum.engeli kaldırıp tekrar engelliyor olabilir mi

    YanıtlaSil
  18. Engellediğimiz kisinin hakkında kısmını görebilir miyiz

    YanıtlaSil
  19. Watsapta engelledigim kişi profil fotosunu değişince gorebilirmiyim

    YanıtlaSil
  20. Watsapta engelledigim kişi profil fotosunu değişince gorebilirmiyim

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar sizi engelleyen kişeye mesaj atma imkanınız var

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica