Açıköğretim (aöf, aöl) öğrencileri paso (öğrenci kartı) alabilirler mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Toplu taşıma araçlarında kullanmış olduğumuz öğrenci kartlarının birtakım şartları vardır. Bu şartlar her öğrenim grubuna göre farklılık gösterebilmektedir. Bu durum, açıköğretim öğrencileri için de kurala bağlanmış durumdadır. Örneğin, İstanbul'da indirimli taşıma kartı (paso) olarak bilinen istanbulkart için öğrenciliğin sürüyor olmasının yanında kimi şartlar vardır:



* AÖF öğrencileri için, aktif öğrenci olmak ve o dönemin harcının yatırılmış olması gerekmektedir. Açıköğretim Fakültesine kaydınız devam ettiği sürece,  AÖF bürolarından alacağınız öğrenci belgenizle İETT kart merkezlerine başvuruda bulunabilir ve istanbulkart'ınızı temin edebilirsiniz.

* Açık ilköğretim ya da Açık lise olarak bilinen AÖL öğrencileri içinse bu durum, 20 yaşından küçük olmak ve çalışmıyor olmak (yani sgk'ya primlerinin yatırılmıyor olması) gerekmektedir. Bu şartlara uyan AÖL öğrencisiyseniz, siz de İETT başvuru merkezlerinden öğrenci belgeniz ve kart harcınızla (ve de fotoğraf) istanbulkart çıkarabilirsiniz.

Sponsorlu Bağlantılar

31 yorum:

  1. Açık öğretim liseye bu yıl başlıyorum 32 yaşındayım ıett öğrenci kartı alabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık lise olarak bilinen AÖL öğrencileri için bu durum, 20 yaşından küçük olmak ve çalışmıyor olmak (yani sgk'ya primlerinin yatırılmıyor olması) gerekmektedir.

      Sil
    2. unknow kardeşim yukarıdaki açıklamaları okuyup anlamıyorsan bence senin okumana gerek yok...öğrenci kartını ne yapacaksın...

      Sil
  2. Ben şuanda 30 yaşındayım öğrenci akpilini anlamıyorum mu

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben acik ogretmde ortaokula gidiyorum 23 yasndayim paso kullanabilirmiyim cikartabilirmiyim calismiyorum sskliyiz esimden yararlanyorum

    YanıtlaSil
  4. iş arkadaşım 35 yaşında AÖF öğrencisi akbil kullanabiliyor yenileyebiliyor.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba 15 yaşında açıktan okuyor ve hafızlık yapıyorum alabiliyormuyum öğrenci kartını

    YanıtlaSil
  6. Açıkdan Üniversite okuyan kullanamıyomu peki

    YanıtlaSil
  7. Merhaba 33 yaşındayım ve açık öğretimden ortaokul okuyorum ssk yok alabilirmiyim öğrenci kartını

    YanıtlaSil
  8. ya bende akbil almak istiyorum yaş sınırlaması neden var sonuç olarak herkes mağdur durumda 23 yaşındayım çalışmıyorum aöl.

    YanıtlaSil
  9. açık üniversiteye başladım bu sene internetten öğrenci kartı başvurusu yaptım 2 gün için paso gelecek diyorlar ama benden herhangi bi öğrenci belgesi talep etmediler

    YanıtlaSil
  10. Aof 3.sınıf ögrencisiyim 27 yaşındayım indirimli akbil alabilirmiyim

    YanıtlaSil
  11. Öğrenci belgesinde ıslak muhite gerek varmı internetten yazdırıp gitsem olurmu(AÖF)

    YanıtlaSil
  12. 21 yasndaym acaba şuan diger bütün sartlar uyuyor ne yapim beyler basvursam alrmym🤔🙄

    YanıtlaSil
  13. Ya allah aşkına çalışmak zorunda olmasam neden okuldan ayrılıyım üstelik ben 20 yaşındayım bu kart benim hakkım

    YanıtlaSil
  14. Açık liseye bu yıl başlıyorum 20 yaşındayım ögrenci kartımı çıkartabilirmiyim

    YanıtlaSil
  15. Kızlarım açık liseye gidiyor 21ve22yas çalışmıyorlar kuran kursunda okuyorlar hafta ici hafta sonu okula gidiyorlar indirim kart alabilirmi

    YanıtlaSil
  16. Bn 20 yaşındayım akbil cikartablirmiyim

    YanıtlaSil
  17. Merhaba 30 yaşındayım açık öğretimde orta okul kaydı yaptım öğrenci indirimli kart alabilirmişim arkadaşlar?

    YanıtlaSil
  18. Üniversiteye gidenler fakir çalışsalarda veriliyor açıkdan lise okuyanlar çalışmıycak çok saçmaa ya gerçekdennn. Herkez hep işçi sınıfının hiçbirşeye hakı yok .Gerçekden çok saçma kanıma dokunuyor üniversiteye gidene verme ozaman açıkdan okuyup çalışanaaa haksızlık hakımı helal etmiyorum onu veren bakana

    YanıtlaSil
  19. Merhaba 18 yaşındayım açık öğretim lise öğrencisiyim sigortam var öğrenci pasosu çıkartabilirmiyim(çalışıyorum)

    YanıtlaSil
  20. bende açık ilk ogretim okuyorum yaşım 31 gittim öğrenci akbili cikarayim diye ama vermediler yaş dan dolayi

    YanıtlaSil
  21. Merhaba ben 39 YASINDAYIM ORTAOKULA YENI KAYDOLDUM DISARDAN INDIRIMLI AKBIL CIKARABILIRMIYIM

    YanıtlaSil
  22. Merhabalar acik üniversite okuyorum Auzeff aynı şekilde çalışıyorum ve sigortaliyim öğrenci kartı alabilirmiyim

    YanıtlaSil
  23. Açıktan üniversite okuyorum 22 yaşındayım indirimli istanbul kart çıkartabilir miyim

    YanıtlaSil
  24. sad3ce aöf indirimli kart yani paso alabiliyor ilk ve lise okuyanlara 20 yas siniri var

    YanıtlaSil
  25. 15 yaşındayım çalışmıyorum açıktan okuyorum öğrenci belgesi nasıl alırım

    YanıtlaSil
  26. Ben 35 yaşındayım açık lise öğrencisiyim paso çıkarabılırmıyım

    YanıtlaSil
  27. 23 yaşindayım aöl de devam ediyorum lise ındırımlı kartmı alabiliyorum

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica