Aöf öğrencileri devlet yurtlarında (kyk) kalabilirler mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Daha önce işlemiş olduğumuz konuda, açıköğretim öğrencilerinin kyk burs ya da kredisinden faydalanamayacağını - anne baba vefat etmiş ya da şehit çocukları gibi özel durumlar yoksa - ifade etmiştik. Gelen sorulara bakıldığında, aöf öğrencilerinin devlet yurtlarında kalıp kalamayacağı da sorulmaktadır. Bu sorunun cevabı da burs ya da kredi konusunda olduğu gibi hayırdır. Yani özel bir durumunuz yoksa açıköğretim öğrencisi olarak kyk yurtları olarak bilinen devlet yurtlarında kalamazsınız. Aynı şekilde uzaktan eğitim alan öğrenciler de bu haklardan yararlanamazlar. Tabii bunun yanında, misafir olarak başvurabileceğiniz yurtlar vardır; fakat bunların geçici olacağı unutulmamalıdır.

Sponsorlu Bağlantılar

1 yorum:

  1. Merhabalar ben şuanda örgün olarak halkla ilişkiler okuyorum birinci sınıfım önümüzdeki yıl İstanbul uniüniversitesi uzaktan eğitime gecmek istiyorum krdi aliyordum bunun kesilecegini soylemisler şuanda yurtta kalıyorum uzaktan eğitime gecersem yurt hakkimida kaybeder miyim ?

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica