Aöf öğrencileri ve uzaktan eğitim öğrencileri KYK kredisi kullanabilirler mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Bildiğiniz gibi, üniversite öğrencilerine öğrenim süreleri boyunca geri ödemeli kredi ya da geri ödemesiz burs verilebilmektedir. Öğrenim süreleri boyunca geri ödemeli kredi kullanan öğrenciler, okul ile ilişikleri kesildikten sonraki 1-2 yıl içerisinde ödemelerine başlamaktadırlar. Peki bu uygulamadan tüm üniversite öğrencileri yararlanabilmekteler mi? Örgün eğitim için bu bu sorunun cevabı evettir; fakat uzaktan eğitim gören öğrenciler ve aöf öğrencileri için bu sorunun cevabı hayırdır. Ama açıköğretim öğrencileri ve uzaktan eğitim gören öğrencilerin özel durumları varsa - mesela şehit çocukları ya da hem anne babaları vefat etmişse - bu durumda bu kişilerin zaten devletten alacağı yardım mevcuttur. Ama konuda da sözünü ettiğimiz gibi, tek başına aöf öğrencisi olmanız kyk burs ya da kredilerinden yararlanmanıza olanak sağlamıyor ne yazık ki.

Sponsorlu Bağlantılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica