WhatsApp'ta silindiğimi nasıl anlarım?

Sponsorlu Bağlantılar

WhatsApp'ta silindiğini anlamak için bazı testler yapmak gerekir fakat bunlar yüzde yüz doğru sonuç vermez. Bunu anlamayı zorlaştıran şey "gizlilik ayarlarıdır". Genellikle bir kişinin profil resmini görmediğimizde aklımıza direkt şu soru gelir: Beni sildi mi acaba? Bir kişinin profil resmi yok ama çevrimiçiyse sizi engellemediği kesinleşmiştir. Çünkü engellediğinde çevrimiçi oluşunu da göremezsiniz. Engellenmediğiniz garantilendi bu durumda ama silinip silinmediğinizi bu şekilde anlamanız zordur. Eğer kişi profil resmi silme işlemi yapmışsa ya da profil resmini herkesten gizlemişse buradan kesin bir sonuç elde etmeniz çok zordur. Ayrıca bir kişinin profil resmini görmeniz o kişinin listesinde olduğunuz anlamına gelmez. Eğer kişi profil resmini herkese açmışsa sizi silse bile profil resmini görmeye devam edersiniz.

Sadece profil resmi değil, hakkımda bölümü için de aynı şey geçerlidir. Hakkımda bölümü gizlilik ayarlarında kişilerim, herkes, hiç kimse gibi seçenekler işaretlenebiliyor. Böyle bir durumda sizi silen kişinin hakkımda bölümünü görüp görmemeniz bir şey ifade etmez. Silindiğini anlamanın en iyi yolu ortak arkadaşlara danışmaktır. İkinizde görüntülenen şeyleri karıştırarak sizi silip silmediği hakkında fikir yürütebilirsiniz. 

Görüldüğüm üzere silindiğini öğrenmek o kadar da kolay değildir. Çünkü aynı şekilde gizlilik ayarları da yapılabilmektedir. Bir diğer konu için: WhatsApp'ta engellendiğimi nasıl anlarım?

Sponsorlu Bağlantılar

7 yorum:

  1. iyi günler ben daha 1 hafta öncesıne kadar whatsapp kullanmıyordum. eskı erkek arkadasımın whatsabınada arkadasların telefonundan kontrol ediyordum fakat ne durum nede profıl resmı gözükmüyordu. daha sonra kendıme whatsapp actım. onun whatsabına baktım profıl resmıne bı kızla cekıldıgı fotoğrafı koymus. işin tuaf tarafı bu resımı sadece ben görüyorum. arkadaslarımdan ablamdan kardesımin whatsabından baktıgımda hc birsey görünmuyor. buyuk ıhtımalle whatsap durumunu sadece rehperındekı kısılerın görecegi sekılde ayarlamıs. buraya kadar iyi hos. peki o kişi benı rehperınden sildiğinde ben onun profıl resmını görmeye devam edermıyım??..
    beni rehperınden silip sılmedığını anlamanın yolu var mı..
    bir sorum daha var whatsappta sadece kısıye özel profıl resmı gösterme var mı. yani erkek arkadasım o resmı sadece benım görecegim sekılde ayarlamıs olabılır mı

    YanıtlaSil
  2. Bende eski çıktığım ile tekrardan konuşuyorduk sonra son konuşmada atarlı konuştuk daha hiç konuşmadık çocuk benim whatsapp durum hikayelerime bakıyodu şimdi hiç bakmıyor acaba beni rehberden mi sildi yoksa inadına mı bakmıyor ya😪😪

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ayni sorunu suanda yaşıyorum eskiden durumlarima bakiyordu simdi bakmiyor sildi mi acaba

      Sil
  3. Android telefon kullananlar anlar sadece silinip silinmediğini Iphone da gözükmüyor diye biliyorum ilk WhatsApp ı açtığınız zaman isiminizi yazdığınız kısım var ya boş bırakamadığımız ve sadece kişilere gözüken işte onu görüyorsan eklesin o kişide ama görmüyonsan silmiş seni bu arada daha önceki sohbeti silmemişsen ve konuştuğunuz zaman sende ekliyse sonra seni silmişse o zaman yani konuşurken ki fotoğrafı ve hakkındası kısmını hala görmeye devam edersin

    YanıtlaSil
  4. Android telefon kullananlar anlar sadece silinip silinmediğini Iphone da gözükmüyor diye biliyorum ilk WhatsApp ı açtığınız zaman isiminizi yazdığınız kısım var ya boş bırakamadığımız ve sadece kişilere gözüken işte onu görüyorsan eklesin o kişide ama görmüyonsan silmiş seni bu arada daha önceki sohbeti silmemişsen ve konuştuğunuz zaman sende ekliyse sonra seni silmişse o zaman yani konuşurken ki fotoğrafı ve hakkındası kısmını hala görmeye devam edersin

    YanıtlaSil
  5. Karşı tarafın numarası bende kayıtlı profil resmini görüyorum benim numaramı silsede silmesede onun fotoğrafını yine görürmüyüm nasıl anlaşılır numaramı sildiği birde başka telefondan ekledim baktım profil resmi çıkıyor yine

    YanıtlaSil
  6. Sevdigimin wtsp bakiyorum son gorulme falan yazmiyor,arkadasm yaninda calsiyor onunkinde saati falan yazıyor profil resmi yok ama.bende hicbirsey gorunmuyir.iki gundur cevrimci yaziyor yarim saat sonra tekrar gidiyor.acaba numarami silip ekliyormu yardm lutfeeenn??

    YanıtlaSil

"Yorum Gönderme" yazısına tıkladığınızda, aşağıda yorum yazma kutucuğu belirecektir. Yorumunuzu yazdıktan sonra bir kez "yayınla" butonuna tıklamanız yeterlidir. Yorumunuz denetimden geçtikten sonra yayımlanır. Lütfen nezaket kurallarına özen gösterelim.

Yandex.Metrica